۱
۰
گلایه مردم چابهار از وضعیت مسکن:

ضعف اداره راه ومسکن و شهرسازی در مدیریت مسکن چابهار داد مردم را درآورده است

ضعف اداره راه ومسکن و شهرسازی در مدیریت مسکن چابهار و قیمت های نجومی داد مردم را درآورده است.
12
12
به گزارش چهاربهاران در حالی به شهرچابهار وارد می شوید که با محو شدن در زیبایی دریا و مناطق دیدنی با دغدغه نبود مسکن یا قیمت های نجومی اجاره، خرید و یا هتل یکه می خورید.
متاسفانه نه تنها اداره راه مسکن وشهرسازی چابهار در این خصوص اقدامی صورت نداده بلکه براحتی در جایگاه خود نشسته و روزگار خوش می گذراندو در خیابانهای مجاور دلالان و زمین خواران از ترمینال، گلشهر گرفته تا درب گیت ورودی منطقه آزاد براحتی فعالیت اقتصادی در جیب خود انجام می دهند و علاوه براینکه قشر کارمند و قشر نوپا و مزدوج در شهرکوچک چابهار با این موضوع و بالا بودن اجاره بها دست وپنجه نرم می کنند حتی تکلیف حاشیه نشینان را هم تاکنون مشخص نکرده است.
 گویا اداره راه مسکن و شهرسازی توهم تهران یا مشهد را در مقایسه با چابهار میگذراند و بفکر ارتفاع دادن ساختمانهای مرکزی شهر است تا شهر بصورت عمودی رشد کند وشهرداری با فعالیت کنونی که آن را چشم نزنیم برای ایجاد امکانات کمتر به زحمت بیفتد.
 شهروندارن عزیز چابهار و هموطنانی که در چابهار سکنی گزیده اند با مشکل مسکن بصورت جدی روبرو می باشند و مصداق مثل دنیا را آب ببرد و اداره راه مسکن و شهرسازی چابهار را خواب ببرد اکنون مصداق بارز وضعیت کنونی چابهار می باشد.
پنجشنبه ۲۴ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۱۵
کد مطلب: 423978
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *


نظر مخاطبان
احمد
ادارهدر پروزه مسکن مهر بسیار برمردم پروژه نیلوفر ظلم کرده و متاسفانه هیچ دستگاه نظارتی هم در استان سیستان و بلوچستان به داد مردم نرسیده و همه اعضاء پروژه به جای اینکه صاحب خانه بشن خانه خراب شده اند و اداره مسکن چابهارنیز با پیمانکاران دست توی یک کاسه اند و پیمانکاران پول مردم را بالا کشیده و متواری شده اند