۰
مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان خبر داد:

ثبت ركورد تخليه كشتي در بندر چابهار

مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان از ثبت رکورد تخلیه و بارگیری 11 هزارو 200 تن در روز بر روی دومین کشتی حامل کود شیمیایی از نوع فسفات پتاسیم در بندر شهید بهشتی چابهار خبر داد.
12
12
به گزارش چهاربهاران، بهروز آقایی از ثبت رکورد تخلیه و بارگیری 11 هزارو 200 تن در روز بر روی دومین کشتی حامل کود شیمیایی از نوع فسفات پتاسیم در بندر شهید بهشتی چابهار خبر داد و اظهار کرد: کشتی حامل کود شیمیایی از کشورهای آلمان و هلند با ظرفیت 37 هزار تن در بندر چابهار پهلو و تخلیه شد.
 مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان افزود: محموله کود شیمیایی از نوع فسفات پتاسیم متعلق به شرکت خدمات حمایتی کشاورزی است که در انبارهای بندر شهید بهشتی تخلیه، سپس کیسه‌گیری و به سراسر کشور فرستاده می‌شود.
وی این رکورد جدید تخلیه کشتی با تخلیه 11 هزار و 200 تن در روز  را یک رکورد عملیاتی قابل توجه توصیف کرد و اظهار امیدواری کرد در آینده نزدیک با بهره‌گیری توان فنی روند تخلیه و بارگیری در بندر چابهار افزایش پیدا کند. 
وی تصریح کرد: خوشبختانه طی یک ماه اخیر 70 هزار تن کودشیمیایی در بندر چابهار تخلیه شده و ما امیدواریم با به کارگیری تجهیزات پیشرفته شاهد تداوم ورود کشتی‌های حامل کود، شکر و کانتینر در ماه‌های آینده باشیم.
انتهای پیام/
پنجشنبه ۲۴ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۱۶
کد مطلب: 423975
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *