۰
مشکل مسکن مهری های چابهار:

عدم تعهد اداره راه، مسکن و شهرسازی چابهار در قبال کارانجام داده

اداره راه ، مسکن و شهرسازی چابهار بعد از معرفی پیمانکار و اعطای زمین اکنون اظهار بی تعهدی می کند.
22
22
عضو شرکت تدبیرگران پایدار شرق در گفتگو با خبرنگار چهاربهاران  ​گفت:سال 1389 با شرکت تدبیرگران پایدار شرق قرار داد بستیم و طی 5 سال مبلغ حداق 20 میلیون تومان رو به شرکت پرداخت کرده ام.
عباس بزی افزود:در ابتدا شرکت  قول تحویل واحد طی مدت 18 ماه به را اعضا داد که الان 7 سال است و خبری نشده وهروقت هم خبری از روند کار گرفتیم میگفتند  مسکن و شهرسازی راه نمی اید و وام را نمی دهد.
وی ادامه داد: در حال حاضر تقریبا 114 نفر عضو این شرکت می باشند و بعد از 7 سال فقط 50 واحد نیمه آماده ساخته شده است و هیچ واحدی به کسی تحویل داده نشده است.
وی اظهار کرد:طی پرسش و پاسخی که از مسکن و شهرسازی و مطالبه مبالغی که به شرکت پرداخت کردیم داشتیم به ما اعلام کردند که شما به حساب شرکت مبالغتون رو واریز کرده اید و بروید از شرکت پولتان رو وصول کنین و به ما ارتباطی ندارد.
وی خاطرنشان کرد:چگونه می شود  شرکتی ساختمان بسازدو به مسکن و شهرسازی که زمین و مجوز کار به شرکت داده ربطی نداشته باشه، هنگامی که کار به ظاهر خوب پیش می رفته اداره راه خود را مرتبط دانسته و دخالت می کرده اما اکنون که کار گره خورده خود را جدا از قضیه میداند.
 
پنجشنبه ۱۷ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۵۳
کد مطلب: 423940
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *