معاون بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان خبر داد:

نجات دوسرنشین قایق صیادی در آبهای دریای عمان

3 فروردين 1396 ساعت 14:44

معاون بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان گفت: تیم مرکز جستجو و نجات این اداره کل در اولین روزهای سال ۹۶ موفق به نجات ۲نفر از سرنشینان یک فروند قایق صیادی در آبهای دریای عمان شدند.


به گزارش چهاربهاران، سید حسن ابراهیمی اظهار کرد: با اعلام خبر یکی از بستگان شناور مضطر در دریا به مرکز جستجو و نجات دریایی جهت کمک به قایق صیادی با دو سرنشین در فاصله ۴۰ مایلی که به علت از کار افتادن موتور شناور و مواج بودن دریا در آبهای دریای عمان سرگردان بود، بلافاصله هماهنگی های لازم توسط تیم عملیات جستجو و نجات دریایی اداره کل بنادرو دریانوردی چابهار انجام شد.
وی افزود: از همین رو به سرعت شناور ناجی به محل مورد نظر اعزام و پس از یک ساعت عملیات جستجو هر ۲ نفر خدمه و شناور آن ها به سلامت به حوضچه بندر شهید بهشتی چابهار منتقل شدند.
وی با اشاره به اینکه نجات این افراد در ۴۰ مایلی بندر چابهار انجام شد، ادامه داد: افرادی که قصد تفریح در دریا را دارند حتما به مکان های امن شنا و هشدارهای ایمنی که بر روی بیلبوردهای سواحل و سطح شهر نصب شده توجه کافی داشته باشند.
معاون دریایی و بندری اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: مرکز تجسس و نجات دریایی بندرچابهار با شماره تلفن ۱۵۵۰ با پوشش خدماتی شبانه روزی در ۳۰۰ کیلومتر مرز آبی در کوتاهترین زمان ممکن آماده ارائه خدمات به حادثه دیدگان است .


کد مطلب: 423908

آدرس مطلب: https://www.4baharan.ir/news/423908/نجات-دوسرنشین-قایق-صیادی-آبهای-دریای-عمان

چهاربهاران
  https://www.4baharan.ir