۰

نشست هم انديشي جوانان و دانشجويان با مشاورنماينده حوزه انتخابيه چابهار برگزار شد

چهارمين نشست هم انديشي جوانان و دانشجويان با مشاور عالي و دستيار جوان نماينده حوزه انتخابيه چابهار در دفتر نماينده برگزار شد.
11
11
به گزارش چهاربهاران، در اين نشست كه با حضور جوانان،دانشجويان و فعالين عرصه اجتماعي و سياسي در دفتر نماينده برگزار شد به بررسي معظلات و مشكلات حوزه انتخابيه و راهكارهاي حل مشكلات پرداخته و در اين خصوص بحث و تبادل نظر شد.
دستيار جوان و مشاور عالي نماينده ضمن قدرداني از احساس مسئوليت جوانان نسبت به اجتماع و مردم  به ارائه گزارش مختصري از فعاليت هاي نماينده در حوزه هاي مختلف پرداخت.
عادل شجاعي ضمن ابراز اميدواري از عملكرد كارگروه هاي تعريف شده از جوانان و دانشجويان خواست تلاشي مضاعف جهت ارائه راه حل هاي كاربردي براي معظلات پيش روي به كار گيرند.
جوانان و دانشجويان حاضر در اين جلسه ضمن ابراز آمادگي جهت فعاليت در كميسيون هاي تخصصي به ارائه پاره اي از مشكلات و موانع پيشرو جهت رشد و توسعه حوزه انتخابيه به ويژه آموزش و پرورش،بهداشت و آموزش عالي پرداختند.
در پايان اين نشست نيز ضمن ارائه پيشنهادات و راهكارهاي مختلف مقرر شد جلسات آينده اين كمسيون تخصصي تر و ويژه تر به بررسي مسائل و مشكلات پرداخته تا با ارائه راه حل هاي متناسب بتوان حركت رو به جلو جهت مرتفع نمودن اين مشكلات انجام داد.
سه شنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۱۳
کد مطلب: 423860
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *