۰
رئیس سازمان تبلیغات استان سیستان و بلوچستان در گفتگو با چهاربهاران:

سازمان تبلیغات برنامه های خاص فرهنگی در چابهار خواهد داشت/ افتتاح مجتمع فرهنگی در چابهار قدمی بزرگ در ارتقای فرهنگی شهروندان است

رئیس سازمان تبلیغات استان سیستان و بلوچستان گفت: سازمان تبلیغات تا سال آینده برنامه های خاص فرهنگی در چابهار خواهد داشت.
44
44
حجت السلام و المسلمین عیسی بزمانی در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران اظهار کرد: در حال حاضر کنارک با اعتبار بیش از ۱ میلیارد ریال دارای خانه عالم می باشد و برای چابهار نیز ۱۷۰ میلیون تومان هزینه ساخت خانه عالم در مجتمع فرهنگی سازمان تبلیغات تا سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.
وی افزود: مجتمع فرهنگی سازمان تبلیغات که با اعتبار ۲ میلیارد تومان از سال ۹۱ آغاز شده است در حال حاضر ۹۷ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.
حجت السلام بزمانی ادامه داد: سایت های اداری، آمفی تئاتر و فضاهای آموزشی و مهمانسرا با هزینه ۱ میلیارد تومان برای این مجتمع در نظر گرفته شده است.
رئیس سازمان تبلیغات استان سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: چابهار به دلیل موقعیت خاص جغرافیایی از لحاظ فرهنگی و همچنین تردد مسؤولان کشور و استانی نیازمند فضاهای فرهنگی گسترده می باشد که سازمان تبلیغات گام خوبی در این زمینه برداشته است.
وی تصریح کرد: درسال آینده شاهد افتتاح فضاهای فرهنگی ملزم در چابهار خواهیم بود که زمینه ساز رشد فرهنگی مردم می باشد.
انتهای پیام/
دوشنبه ۹ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۲۰
کد مطلب: 423830
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *