۰
چابهار و برخی مشکلات:

نشانه های نزدیک شدن به انتخابات شورای شهر در چابهار

نشانه های نزدیک شدن به انتخابات شورای شهر در چابهار با دانستن برخی موارد خالی از لطف نیست.
بیقلقی
بیقلقی
به گزارش چهاربهاران، چابهار ازجمله شهرهایی است که برای فتح کرسی های شورای شهر آن به نیت قربتا الی الله ، آباد ساختن خانه آخرت و عمران شهری باهدف  خدمت به مردم رقابت چنان تنگ می شود که مرزهای انتخاب مردم از قوم و قبیله به  همسایگی و هم محله ای می رسد۰
کنون که در شرف برگزاری انتخابات دوره بعدی شورای شهر چابهار هستیم اعضای فعلی و کاندیدهای احتمالی نشانه های زیادی از این جریان ازخود بروز می دهند که به بررسی برخی از آنها به شرح ذیل می پردازیم.
کاندیدهای احتمالی راس ساعت ۷صبح روز شنبه در تلگرام افراد پیام هایی سراسر اخلاص و سرشار از امید و نشاط ارسال وآغاز هفته ای خوب برای مردم مسلت دارند.
از ماشین‌های آتش نشانی شهرداری علاوه بر اطفا حریق جهت کارهای بشردوستانه مانند بازکردن فاضلاب و سپتیک سرویس های بهداشتی استفاده می شود.
برخی از کوچه ها با ترکیبی ازشن وماسه آغشته به قیر آسفالت و لکه گیری می شوند تا جلوبندی ماشین های مردم دچار آسیب نشود ۰
مصوبات شورای شهر از مصوبات سفرهای استانی آقای احمدی‌نژاد بیشتر می شود به طوری که احداث پتروشیمی و فولاد نیز برای محلات درنظر گرفته می شود ۰ از کلمه شاخص و پایین بودن برخی ازشاخص ها مانند آموزش و بهداشت و درمان درسخنرانی ها خیلی استفاده می شود و سخنرانی ها به مراتب رساتر و شکننده تر می شود. کاندیدهای احتمالی بدون درنظر گرفتن ابعاد بد فرهنگی استفاده از واژه های ایرانی و فارسی به جای کلمات رفاقت و دوستی از کلمه ی هندی "پیار" استفاده می کنند و استفاده این کلمه جایگزین با قوانین فرهنگستان زبان و ادب فارسی منافات دارد. آزاد سازی آب سد زیردان برای مردم دشتیاری که در ترکیب جمعیتی شهر چابهار بالاترین آماررابه خود اختصاص داده اند به عنوان شاهکاری در حد آزادسازی قدس برای آنان تلقی می گردد. ساعات کاری مجمع سیاسی ،اجتماعی و فرهنگی گروه "تلماس"واقع در ساحل دریای کوچک برای تصمیم گیری مسایل انتخاباتی افزایش پیدا می‌کند و چای مورد مصرف مجمع از چای سلیمانی به شیرچای هل دارد ارتقا پیدا می کند ۰  نویسنده و اهل قلم:محمد جواد صادقی
شنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۳۷
کد مطلب: 423801
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *