۰
رئیس دانشگاه علمی کاربردی استان:

استفاده از پتانسیل‌های بومی راه گشای اقتصاد و اشتغال پایدار استان و کشور است

استفاده از پتانسیل‌های بومی منطقه،صنایع خلاق، صنایع دستی، گردشگری و ارایه راهکارهای نوآورانه در حوزه های مختلف توسعه ای را راه گشای اقتصاد و اشتغال پایدار استان و کشور است.
بذبی
بذبی
به گزارش چهاربهاران،  رئیس دانشگاه علمی کاربردی استان در مراسم 12 ساعته ای که از هشت صبه تا بیست شب و باحضور معاون دانشگاههای علمی کاربردی کشور، مدیرعامل منطقه آزاد و دانشجویان در سالن ارشاد گلشهر چابهار برگزار شد با بیان این مطلب گفت:محوریت کارآفرینی در دانشگاه های نسل سوم علمی کاربردی به ترویج کارآفرینی و ایده پردازی با برگزاری رویدادهای مرتبط اهمیت دارد به طوریکه خروجی آن الگوهای موفق در حوزه کارآفرینی جهانی می باشد.
حبیب سالارزهی افزود:در این روز پر هیجان ،55 نفر از شرکت کنندگان به ارائه ایده های جدید کسب و کار پرداختد کهپس از بررسی ایده ها 12 تیم تشکیل شدکه تیم های سی شو،تمساح مهربان و  دوزی به ترتیب به مقام های اول تا سوم رسیدند. وی ادامه داد: در این رویداد محورهای ایده پردازی گردشگری، شیلات، فناوری اطلاعات، صنایع دستی، صنایع خلاق، گیاهان دارویی، فرهنگی و هنر و ایده های آزاد مورد بررسی قرار گرفت ودر پایان برنامه از تیم های برگزیده و عوامل اجرایی با حضور حامیان رویداد تقدیر به عمل آمد. مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار گفت: برگزاری این گونه رویدادها فرصتی را برای پروراندن ایده ها و مدل های کسب و کار فراهم می کند و زمینه رشد سرمایه گذاری در کسب و کارهای نوآورانه را فراهم کرده است.
عبدالرحیم کردی افزود: ایده های ارایه شده توسط جوانان و نخبگان در این رویداد مورد حمایت این سازمان قرار خواهند گرفت. در ادامه جناب اقای دکتر طایی از اساتید حوزه اشتغال و کارافرینی  و از مربیان اصلی این رویداد به معرفی بوم کسب و کار پرداختند و خواستار توجه جدی جوانان به کسب و کارهای دانش بنیان شدند. همچنین اقای شورستانی از مربیان اصلی این رویداد به معرفی ایده های موفق بومی کسب و کار پرداختند .
شنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۱۰
کد مطلب: 423800
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *