۰
استاندار:

دهه اول اسفند مشعل گاز رسانی از طریق لوله در زاهدان روشن می شود

دهه اول اسفند مشعل گاز رسانی از طریق لوله در زاهدان روشن و کلنگ زنی لوله کشی گاز از ایرانشهر به چابهار استارت می خورد.
5ف45ف
5ف45ف
به گزارش چهاربهاران،  استاندار سیستان وبلوچستان در افتتاحیه شرکت پروفیل لوله که با حضور عضو هیِیت مدیره وزارت تعاون وجمعی ازمسوولیت استانی و شهرستانی در شرکت آریا پروفیل منطقه آزاد برگزار شد با بیان این مطلب گفت:دیروز برنامه هایی برای ورود رییس جمهور داشتیم تا در دهه اول اسفند در مراسم افتتاحیه مشعل گاز رسانی در زاهدان را با دستان خودشان روشن کنند.
علی اوسط هاشمی افزود: در اسفند ماه کلنگ زنی شروع خط لوله گاز از زاهدان به چابهار استارت می شود و به دنبال دستور ریاست جمهوری به شرکت ملی گاز ایران در خصوص گاز رسانی از زاهدان به زابل می باشیم.
 وی ادامه داد: شرکت پروفیل لوله که امروز افتتاح شد باعث خوشحالیست که در مدت زمان کمی شروع به کار کرد و اینها به برکت نگاه بلند رهبری به برجام و دولت می باشد.
 وی اذعان کرد: تا دیروز استان را پرخطر معرفی میکردند و خط قرمز سفیران و وزرا بود ولی امروز در ریل شکوفایی و بالندگی قرار گرفته است.
وی خاطرنشان کرد: ما باید با نگاه به گذشته و تاریخ بزرگ کشورمان بعد از انقلاب اسلامی به سمت ترقی حرکت کنیم زیرا کشور ما دانایان زیادی دارد و با دانایی به دنیا قدر خود را نشان دهیم.
سه شنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۵۰
کد مطلب: 423780
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *