کارشناس امور اجتماعی شهرستان چابهار:

کامپراک و سوپاری در چابهار ابتدای اعتیاد به مواد مخدر ویرانگر است

20 خرداد 1396 ساعت 17:45

کارشناس امور اجتماعی شهرستان چابهار گفت: کامپراک و سوپاری یا همان به اصطلاح پان در چابهار ابتدای اعتیاد به مواد مخدرویرانگر است.


علی محمدی در گفت و گو با چهاربهاران، اظهار کرد:مردم و بالاخص نوجوانان باید در خصوص مضرات مواد مخدر آگاه سازی شوند و بهترین راه آگاه سازی ابتدا تشکیل کاگاههای آموزشی در مدارس است.
وی افزود:دانش آموزان و نوجوانان ما امروزه در خطراتی همچون اعتیاد و موارد منفی فضای مجازی قرار دارند و ما باید با ایجاد انگیزه تحصیلی و دور نگه داشتن از مضرات، مسیر درست را به آنان نشان دهیم.
وی ادامه داد: کامپراک و سوپاری یا همان به اصطلاح پان در چابهار ابتدای اعتیاد به مواد مخدر است که باعث فقر و مریضی خواهد شد.
محمدی اذعان کرد: در ابتدای ماه جاری حرکت خوبی از سوی برخی مسؤلین چابهار آغاز شد به طوری که ۵ کارگاه برای پیشگیری از مواد مخدر و حضور پلیس فتا برای آگاه سازی دانش آموزان نگور، تیس و کمب از خطرات فضای مجازی برگزار شد.
این کارشناس امور اجتماعی خاطرنشان کرد:خانواده ها باید فرزندانشان را از تبعات مخرب مواد مخدر و همچنین استفاده درست از فضای مجازی متوجه سازند زیرا اگر آلودگی به این موارد در فرزندانشان مشبه شود، پاکسازی از اعتیاد سخت تر می شود.
انتهای پیام/


کد مطلب: 423770

آدرس مطلب: https://www.4baharan.ir/news/423770/کامپراک-سوپاری-چابهار-ابتدای-اعتیاد-مواد-مخدر-ویرانگر

چهاربهاران
  https://www.4baharan.ir