بمناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر:

تحویل 125 واحد مسکونی تعاونی مسکن مهر شهرستان چابهار

21 بهمن 1395 ساعت 12:16

۱۲۵ واحد مسکونی تعاونی مسکن مهر شهرستان چابهار افتتاح و به متقاضیان تحویل داده شد.


رئیس اداره کار شهرستان چابهار در حاشیه مراسم افتتاح ۱۲۵ واحدی تعاونی مسکن مهر مخابرات به خبرنگار چهاربهاران، گفت: هدف از اجرای این پروژه ها تأمین مسکن کم درآمدها بود که در این طرح بین ۳۴ تا ۳۸ میلیون تومان از ۱۲۵ نفر پول دریافت شده و ۳۰ میلیون تومان وام ۴ درصد از بانک مسکن به تعاونی تحویل داده اند و هم اکنون ۹۵ درصد اعضا در خانه ها استقرار پیدا کرده اند.
عبدالله امیریان افزود: مشکلات زیر سازی شامل آب به دلیل ضعیف بودن پمپاژ از داخل شهر، عدم آسفالت معابر، عدم رسیدگی شهرداری در خصوص جمع آوری زباله، مشکلات فاضلاب و عدم هدایت آب های سطحی در هنگام بارندگی از مشکلات عدیده شهرک بهار است.
وی بیان کرد: بعضی از پروژه های تعاونیهای مسکن نیمه کار مانده است و در صورت موافقت مسئولین بهتر است به شهرداری محول شود تا کارهای اجرایی آن را انجام دهد.
رئیس شورای شهر چابهار در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران، با اشاره به اینکه اولویت اول ما در زمینه شهری، شهروندان است افزود: در زمینه شهری اولویت کاری شهروندان هستند و بعد از آن به شهرداری توجه می شود به طوریکه شهرداری را موظف به جمع آوری مرتب زباله از شهرک بهار خواهیم کرد و بسیار تأسف بار است که دغدغه شهروندان جمع آورس زباله باشد.
مسعود بلیده ای بیان کرد: خاکی بودن معابر در زیباشهر، شهرک بهار و محدودهای مسکونی اطراف بسیار باعث شرمندگی است چرا باید کودکان ما در این خاک ها بازی یا رفت و آمد کنند، لااقل باید حداقل امکانات برای شهروندان ایجاد شود و مشکلاتی مانند عدم جمع آوری زباله در زندگی امروز شهروندی و تمدن شهری واقعا پذیرفتنی نیست.
انتهای پیام/


کد مطلب: 423747

آدرس مطلب: https://www.4baharan.ir/news/423747/تحویل-125-واحد-مسکونی-تعاونی-مسکن-مهر-شهرستان-چابهار

چهاربهاران
  https://www.4baharan.ir