رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان چابهار:

دهه فجرهویت تاریخی و ارزشی مردم ایران است

19 بهمن 1395 ساعت 13:28

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان چابهار گفت: دهه مبارک فجر در تاریخ کشور ایران به عنوان هویت و اصالت فرهنگی جامعه ما شناخته می شود چرا که در دهه فجر مردم ما از ظلمت به روشنایی و نور رسیدند.


علی داورنیا در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران، با اشاره به ضرورت گرامیداشت ایام و مناسبتهای ملی و مذهبی و اهمیت تبلیغ در بین جوانان اظهارکرد: گرامیداشت و پاسداشت ایام الله و مناسبتهای ملی و مذهبی به نوعی انتقال دهنده مبانی انقلاب اسلامی و نوعی تبلیغ در بین جوانان و نوجوانان نسل جدید است.
وی افزود: ارزش و معیار سنجش هر جامعه ای به وقایع مهم تاریخی آن جامعه بستگی دارد و هرچه این رویدادها از سوی مردم مورد احترام قرار گیرد به همان اندازه از ماندگاری و جاودانگی بیشتری برخوردار خواهد بود.
داورنیا ادامه داد: امام خمينی(ره) انقلاب اسلامی را با رساترين فرياد در تاريخ، آن را رهبری و به فرجام رساند و برای حفظ آن، با تمام وجود تلاش كرد.
وی بیان کرد: اقتدار ایران اسلامی مرهون خون شهداست و امنیت امروز نیز حاصل از جان گذشتگی زنان و مردانی است که جان خود را در راه حفظ نظام و کشور فدا کرده اند.
رئیس بنیاد شهید خاطر نشان کرد: استقلال، منزلت و خودباوری از دست آوردهای انقلاب اسلامی ایران برای ملت ایران و دیگر ملت های آزاده جهان است.
انتهای پیام/


کد مطلب: 423733

آدرس مطلب: https://www.4baharan.ir/news/423733/دهه-فجرهویت-تاریخی-ارزشی-مردم-ایران

چهاربهاران
  https://www.4baharan.ir