۰
امام جمعه اهل سنت چابهار در گفت و گو با چهاربهاران:

مهمترین رویکردهای سپاه و بسیج، خدمت به محرومان جامعه است/ سپاه تاکنون توانسته امنیت کشور را حفظ کند

امام جمعه اهل سنت مسجد زین العابدین شهرستان چابهار گفت: سپاه لشکر مخلص خداست و این نهاد بود که تاکنون توانسته امنیت کشور را حفظ کند و از مهم ترین رویکردها خدمت به محرومان جامعه است.
12
12
مولوی عبدالرحمن ترنجزر در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران، با اشاره به اینکه یکی از مهمترین رویکردهای سپاه و بسیج، خدمت به محرومان جامعه است، اظهار کرد: اقدامات سازندگی سپاه در سه بخش عمرانی، کشاورزی و غیرعمرانی بوده که با هدف رشد اقتصادی مردم محروم اجرا می‌شود.
وی به خدماتی که از طریق اقشار مختلف بسیج در زمینه محرومیت زدایی در سطح شهرستان انجام شده اشاره کرد و افزود: سپاه پاسداران در کنار تلاش برای ایجاد امنیت در بحث مردم‌یاری و محرومیت‌زدایی نیز به خوبی ظاهر شده است.
مولوی اهل سنت بیان کرد: سامانه موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با پیشرفت هایی که داشته دشمنان نظام و انقلاب را دور نگه داشته است.
وی ادامه داد: آمریکا و اسرائیل داری بمب اتم می باشند و ما این سلاح ویرانگر را نداریم و اگر بد است چرا برای آنها نیست، حال که سامانه موشکی ما قدرت زیادی دارد با حرف های بچگانه میگویند آن را کمتر و ضعیف تر کنیم و میدانند که ما از دشمنی آنها آگاهیم بنابراین سپاه اگر نبود کشور هم نبود.
مولوی ترنجزر خاطرنشان کرد: سپاه و بسیج باید آگاه باشند تا دشمن در آنان نفوذ نکند و منابع اطلاعاتی آنها همیشه محفوظ بماند زیرا عامل اصلی امنیت کشور و مرزهای ما می باشند.
انتهای پیام/
سه شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۴۳
کد مطلب: 423732
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *