۰
مدیر کمیته امداد چابهار:

دو باب منزل مسکونی افتتاح و تحویل مددجویان شد

به مناسبت سی و هشتمین بهار انقلاب ، دو باب منزل مسکونی ویژه مددجویان کمیته امداد چابهار افتتاح و به مددجویان این شهرستان تحویل داده شد.
لتلبا
لتلبا
رضا گلزاری مقدم  در حاشیه افتتاح دوباب منزل مسکونی ویژه مددجویان که با حضور مسئولین شهرستان برگزار شد در گفتگو با خبرنگار چهاربهاران، اظهار کرد: یکی از رسالتهای مهم این نهاد جهت خدمت به مددجویان تحت حمایت،تهیه و احداث مسکن است که با توجه به ضرورت تامین این مهم،کلنگ احداث دو باب منزل مسکونی ویژه سرپرستان خانوار در سال گذشته زده شد که به شکرانه دهه مبارک فجر به افتتاح رسید.
وی افزود:  زیربنای این واحدهای مسکونی هرکدام 120 متر می باشد و هر دو واحد مسکونی طی مدت یکسال به مرحله احداث رسیده است.
گلزاری مقدم ادامه داد: اعتبار صرف شده در این طرح جمعا 740 میلیون ریال می باشد که
250 میلیون ریال از هزینه ساخت هر باب از منازل احداث شده از محل منابع دولتی و بصورت بلاعوض دریافت گردیده و 50 میلیون ریال آن از وام های بدون بهره ای است که توسط این نهاد تامین و پرداخت شده است.
وی در خصوص مشارکت مددجویان در این طرح نیز اذعان کرد:80 میلیون ریال نیز از محل مشارکت خود مددجویان جهت تکمیل هر باب منزل هزینه شده است و
لازم به ذکر است کمیته امداد چابهار با1960 خانوار تحت حمایت، در حال احداث 30 باب منزل مسکونی شهری و 70باب مسکن مددجویان روستایی می باشد که جهت تکمیل و افتتاح این پروژه ها، در انتظار کمکهای خیرخواهانه خیرین است.
گلزاری مقدم خاطرنشان کرد: هدف کمیته امداد چابهار تکریم و کمک به نیازمندان جامعه می باشد به طوری که افتتاح این دو باب منزل بخش کوچکی از فعالیتهای این نهاد است و اقدامات بزرگتر و مهم تری در آینده برای پیشبرد زندگی مددجویان صورت خواهد گرفت.
انتهای پیام/
جمعه ۱۵ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۱۹
کد مطلب: 423713
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *