۰
سفیر بنگلادش در تهران:

ظرفیت‌های چابهار کامل کننده روابط اقتصادی دو طرفه ایران و بنگلادش است

سفیر بنگلادش در تهران گفت: ظرفیت‌های چابهار کامل کننده روابط اقتصادی دو طرفه ایران و بنگلادش است و تلاش می‌کنیم از ظرفیت‌های آن برای استحکام روابط اقتصادی دو جانبه استفاده کنیم.
ض
ض
به گزارش چهاربهاران، مجیب الرحمان بویان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در چابهار اظهار کرد: روابط کشورها در توسعه اقتصادی آنها بسیار ارزشمند است بنابر این من فکر می‌کنم روابط اقتصادی با کشور ایران بسیار مهم و موثر خواهد بود زیرا هر دو کشور، کشورهای اقتصادی و بزرگی هستند و البته ایران نیز به مراتب مستحکم‌تر و قدرتمندتر است.
سفیر بنگلادش در تهران افزود: فرصت‌های خوبی برای سرمایه‌گذاری چابهار وجود دارد که ما سعی می‌کنیم از آن استفاده کنیم زیرا برای کشور ما بسیار مفید خواهد بود.
وی ادامه داد: تلاش می‌کنیم از ظرفیت‌های چابهار برای استحکام روابط اقتصادی دو جانبه استفاده کنیم.
بویان بیان کرد: ظرفیت‌های چابهار کامل کننده روابط اقتصادی دو طرفه خواهد بود، احساس کردیم در زمینه پتروشیمی و فولاد و غیره می‌توانیم سرمایه‌گذاری مشترک داشته باشیم و برای ایجاد برخی صنایع سرمایه‌گذاری مشترک کنیم و این می طلبد که سرمایه گذاران کشور ما از نزدیک از چابهار بازدید داشته باشند که امروز از فرصت‌های این منطقه بازدید و بیشتر با آنها آشنا خواهیم شد.
انتهای پیام/
چهارشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۵۶
کد مطلب: 423705
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *