از نتایج یک بام و دو هوای فرمانداری چابهار و کنارک :

جلسه ستاد گرامیداشت دهه فجر چابهار در وقت اضافه تشکیل شد

12 بهمن 1395 ساعت 10:09

جلسه هماهنگی برنامه های دهه مبارک فجر شهرستان در اولین روز از دهه مبارک فجر در فرمانداری چابهار در وقت اضافه تشکیل شد.


به گزارش چهاربهاران، دهه مبارک فجر از ایام الله و دهه تاریخی بسیار مهم در تاریخ انقلاب اسلامی است که از ابتدای انقلاب تا کنون برنامه ها و جشنهای بسیاری در این برهه سرنوشت ساز از انقلاب برگزار می شود.
جلسات هماهنگی ایام الله به دبیری تبلیغات اسلامی شهرها و به ریاست فرمانداری در روزهای قبل از این مناسبتها با حضور اعضا و بخصوص نهاد های فرهنگی تشکیل می شده است.
پس از جابجایی نابهنگام و غیر قابل پیش بینی فرماندار چابهار و سپردن امورات این شهرستان با حفظ سمت به فرمانداری کنارک شاهد ناهماهنگی وکاستی هایی در روند امورات جاری این بندر مهم بوده ایم.
جابجایی و انتصابهای فرماندارن از اختیارات استانداری است که فی النفسه در صورت بررسی درست می تواند کمک شایانی به روند پیشرفت امورات در شهرستانها باشد. ولی جابجاییهای غیر منتظره و بعضا سلیقه ای که در کشور ما به وفور مشاهده می شود بخصوص در شهرهای حساس و مهمی همچون چابهار موجبات اختلال در برخی حوزه ها هستیم و خواهیم بود.
 ستاد دهه مبارک فجر در روز شروع این ایام الله بسیار مهم است و تشکیل نشدن این ستاد از نشانه های عدم برنامه ریزی و بی مدیریتی در چابهار است که ادامه این روند می تواند در روند امورات جاری فرمانداری ویژه این شهرستان خلل وارد کند.
انتهای پیام/
 


کد مطلب: 423697

آدرس مطلب: https://www.4baharan.ir/news/423697/جلسه-ستاد-گرامیداشت-دهه-فجر-چابهار-وقت-اضافه-تشکیل

چهاربهاران
  https://www.4baharan.ir