امامان جمعه اهل سنت چابهار در گفت و گو با چهاربهاران:

دشمن با شهادت مرزبانان به دنبال ایجاد ناامنی و تفرقه بین شیعه و سنی است

19 دی 1395 ساعت 10:13

امامان جمعه اهل سنت چابهار گفتند: کسانی که مرزبانان ما را شهید می کنند اجانب و مزدور آمریکا هستند و هدفشان ایجاد اختلاف و ناامنی است.


به گزارش چهاربهاران، در روزهای گذشته در پی حمله مسلحانه در منطقه جکیگور یک نفر از سربازان وظیفه مرزبانی شهید و ۳ نفر دیگر زخمی شدند.
مولوی عبدالرحمن عارفی در خصوص شهادت مرزبان در منطقه جکیگور اظهار کرد: اشراری که مرزبانان را به شهادت میرسانند دست نشانده ابرقدرت های استعمارگری هستند که سوریه و یمن را به حال و روز امروزی درآوردند و قصدشان ایجاد ناامنی در منطقه است.
وی در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران افزود: اشرار جیره خور آمریکا می باشند و پول و حمایتی که از آن می شوند به همین علت مجبورند درگیری در مرزهای ما ایجاد کنند.
امام جمعه شهر نگور بیان کرد: هدف اصلی آنها ضربه زدن به نظام اسلامی است تا با ایجاد جنگ داخلی و تفرقه بین شیعه و سنی مردم را در مقابل نظام قرار دهند
مولوی عارفی خاطرنشان کرد: مردم ما باید وحدت هدف اصلی آنها باشد و نگذارند دشمن در بین آنها رخنه ای بوجود آورد.
 
اشرار از آمریکا و اسراییل خط میگیرند و هدفشان ضربه زدن به نظام اسلامی و اختلاف است
امام جمعه اهل سنت مسجد زین العابدین شهرستان چابهار در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران گفت: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی و کسانی که چشم امنیت در کشور را ندارند مسبب ناامنی و به شهادت رساندن مرزبانان هستند.
مولوی عبدالرحمن ترنجزر افزود: اشرار از آمریکا و اسراییل خط میگیرند و هدفشان ایجاد ناامنی و ایجاد تفرقه بین شیعه و سنی است
وی بیان کرد: ما ۸ سال دفاع مقدس مقاومت کردیم و امروز این اشرار بسیار در برابر ما ناچیزند ولی هدفشان تنها برهم زدن وحدت بین مسلمین است
مولوی ترنجزر اذعان کرد: مردم ما بیدارند و دشمنان داخلی و خارجی کشور نمی توانند در بین ما خللی ایجاد کنند.
انتهای پیام/


کد مطلب: 423633

آدرس مطلب: https://www.4baharan.ir/news/423633/دشمن-شهادت-مرزبانان-دنبال-ایجاد-ناامنی-تفرقه-بین-شیعه-سنی

چهاربهاران
  https://www.4baharan.ir