۰
امام جمعه چابهار در خطبه های نماز جمعه این هفته:

جوانان سرمایه‌های بزرگ انقلابند و مسئولان باید قدرشان را بدانند/ بانویی که زیارت تربتش بهشت را واجب می کند

امام جمعه شهرستان چابهار گفت: مسئولان باید قدر جوانان انقلابی را بدانند چرا که رهبری به این جوانان امید دارد و این جوانان سرمایه‌های بزرگ انقلاب هستند
21
21
به گزارش چهاربهاران، حجت السلام والمسلمین سیدمحمد موسوی با اشاره به صفت قناعت، از روایت امام صادق علیه السلام فرمودند: چند نعمت برای انسان، لذت بخش است؛ سلامتی، امنیت، بی نیازی و قناعت.
وی افزود: یکی از صفات لذت بخش زندگی قناعت است، خدا به هر کسی، هر اندازه که صلاح بداند نعمت می دهد و ما باید به مصلحت خداوند قانع باشیم و باید بدانیم بیش از ظرفیت، باعث طغیان و فساد می شود و لذا باید به صلاح خدا اکتفا و شکر گذاری کنیم و در روایت آمده که قناعت ثروت تمام نشدنی است و قناعت باعث حفظ اموال مردم می شود.
خطیب نماز جمعه چابهار ضمن تبریک ولادت با سعادت امام حسن عسکری علیه السلام با روایتی از این امام بیان کرد: هیچ مرکبی مانند شب(نوافل شب و شب زنده داری) انسان را به خدا نمیرساند، همه را به استغفار و عبادت در شب توصیه کردند.
وی در خصوص 17 دی، سالروز کشف و حذف حجاب افزود: رضا خان بزرگترین جنایت قرن را در 17 دی ماه  انجام داد. دشمن در گذشته، و بعضی ها در امروز قصد حرمت شکنی و ناهنجاری را دارند در گذشته با کشف حجاب، و امروز هم متاسفانه کسانی هستند با کنسرت، آن هم در شهر های مقدس مشهد و قم، و دیگر شهر ها، بی بند وباری را رواج میدهند و میدانیم که کنسرت ها مشکلات کشور ما را حل نمیکند.
حجت السلام موسوی با اشاره به 20 دی ماه سالروز وفات حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیه گفت: در روایت آمده حرم اهل بیت در قم است و هرکسی با معرفت حرم کریمه اهل بیت را زیارت کند بهشت برایش واجب می شود.
وی با اشاره دیدار نخبگان با مقام معظم رهبری خاطرنشان کرد: مسئولان باید قدر جوانان انقلابی را بدانند چرا که رهبری به این جوانان امید دارد و این جوانان سرمایه‌های بزرگ انقلاب هستند.
امام جمعه چابهار یاد و خاطره شهید احمدی روشن که در تاریخ 21دی ماه به شهادت رسیدند، گرامی داشت.
انتهای پیام/
جمعه ۱۷ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۵۶
کد مطلب: 423630
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *