رئیس دانشگاه علمی کاربردی شهرداری چابهار:

حماسه 9 دی، حرکتی خودجوش و اتمام حجت مردم با دشمنان ایران بود

9 دی 1395 ساعت 11:38

رئیس دانشگاه علمی کاربردی شهرداری چابهار گفت: حماسه 9 دی، حرکتی خودجوش و اعلام عمومی مردم در حمایت از انقلاب و رهبری و اتمام حجت مردم با دشمنان ایران بود.


محمد مبارکی در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران، ضمن گرامیداشت روز بصیرت ومیثاق امت با ولایت از خاطره تاریخی وماندگار 9 دی یاد و اظهار کرد: نهم دى‏ماه در تاریخ انقلاب اسلامى با عنوان روز «بصیرت»  ماندگار شد، در این روز ماندگار و تاریخى ملت همیشه در صحنه ایران اسلامى، حماسه‏اى دیگر آفرید و دشمنان خدا و دینش را مأیوس و ناامید ساخت.
وی افزود: اگر الطاف الهی و تدابیر حکیمانه رهبری و حمایت های مردمی نبود و این فتنه دفع نمیشد کشور شاید برای همیشه وارد یک جنگ داخلی همراه با کشتارهای احتمالی طرفین مردم می شد.
مبارکی بیان کرد: در این راستا ما دانشگاهیان به عنوان قطب اصلی فرهنگ سازی جامعه، باید یاد و خاطره این روز تاریخی را هر چه بیشتر در دانشگاهها منعکس کنیم تا کشور بیگانه بداند ملت ایران از هیچ تهدیدی هراس ندارد و این وحدت و اتحاد مردمی پایانی ندارد.
به گفته وی، 9 دی ماه حرکتی خودجوش ،اتمام حجت با همه و آخرین ضربه به دشمن بود.
رئیس دانشگاه علمی کاربردی شهرداری چابهار خاطرنشان کرد: حرکت مردم در 9 دى نشان داد دستهاى دشمن و تبلیغات دشمن نه فقط نتوانسته مردم را از احساسات دینى عقب بنشاند، بلکه روزبه‏روز این احساسات تندتر و این معرفت عمیق‏تر شده است.
انتهای پیام/


کد مطلب: 423612

آدرس مطلب: https://www.4baharan.ir/news/423612/حماسه-9-دی-حرکتی-خودجوش-اتمام-حجت-مردم-دشمنان-ایران

چهاربهاران
  https://www.4baharan.ir