۰
دبیر انجمن اهل قلم بلوچ چابهار در گفت و گو با چهاربهاران:

مردم در 9 دی در سایه آگاهی و بصیرت بساط فتنه‌گری را برچیدند/ بعضی از عاملین فتنه ۸۸ هنوز گوش به حرف دشمنانند

دبیر انجمن اهل قلم بلوچ چابهار گفت: مردم در 9 دی سال 88 در سایه آگاهی و بصیرت به میدان آمدند و بساط باطل و فتنه‌گری را جمع کردند.
124
124
 مولوی درتکیده در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران، در خصوص فتنه دشمنان اسلام در ۹ دی ۸۸ اظهار کرد: متاسفانه کسانی هستند که گوش به حرف دشمنانند و به آغوش نظام باز نمی گردند و با دشمنان نظام همراهی می کنند، مسلما خاموش نمی نشینند چراکه دشمن در آنها نفوذ کرده و به آغوش نظام و اسلام بازنمی کردند.
وی افزود: عاملان فتنه ۹ دی ۸۸ مسلما در ایجاد فتنه ها دخالت داشته اند البته به جز آنهایی که اظهار پشیمانی کرده و توبه کرده اند و در واقع خودشان را کنار کشیده اند.
مولوی درتکیده اذعان کرد: مسلمٱ دشمنان اسلام همیشه برای مسلمین توطئه چینی می کنند و بخصوص انگلیس که ما او را بعنوان روباه حیله گر می شناسیم.
وی اضافه کرد: در طول تاریخ ما شاهدیم که دشمنان برای ایجاد تفرقه و برای نابودی کشورهای اسلامی همیشه توطئه چینی کرده اند و ما این را در ۹ دی هم شاهد بودیم که درواقع در مسائل داخلی کشور ما دخالت کردند و همیشه سعی میکنند چنین برنامه هایی را نه تنها در کشور ما بلکه در کل جهان اسلام اجرا کنند.
دبیرانجمن اهل قلم بلوچ چابهار خاطرنشان کرد: دشمن با ایجاد فتنه و تفرقه می خواهد به وحدت، انسجام و یکپارچگی مسلمین ضربه بزند چونکه وحدت ما مسلمانان برای آنها خطرناکتر از بمب هسته ای است.
مولوی درتکیده گفت: دشمن چه در لباس غرب و چه در لباس اسلام، وحدت ما را هدف قرار داده و برای ایجاد تفرقه بین مسلمانان تلاش می کنند که خوشبختانه مردم ما امروز آگاه تر و دشمن شناس تر از هر لحظه اند و حیله های دشمن را از بین می برند.
انتهای پیام/
يکشنبه ۵ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۵۱
کد مطلب: 423604
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *