دبیر شورای هماهنگی ستاد مبارزه با مواد مخدرسیستان و بلوچستان:

معتادان خیابانی داوطلبانه به مراکز بازپروری مراجعه کنند/ ایجاد خانه های ورزش در روستاها

5 دی 1395 ساعت 12:29

دبیر شورای هماهنگی ستاد مبارزه با مواد مخدرسیستان و بلوچستان گفت: معتادان خیابانی می توانند داوطلبانه به مراکز بازپروری مراجعه کنند.


محمد هادی مرعشی در حاشیه مراسم بومی محلی با شعار مبارزه با اعتیاد د  گفت و گو باخبرنگار چهاربهاران، اظهار کرد: باید جوانان آلوده شده به مواد مخدر صنعتی، فعل خواستن به ترک اعتیاد از سمت خودشان بوجود آید تا با حمایت دولت مشارکتشان در ورزش فراهم شود و در بحث فعالیت های اقتصادی و اشتغال می توان از بازگشتشان به سمت مواد مخدر خانمان سوز جلوگیری کرد.
وی بیان کرد: استان ما همجوار با کشورهایی می باشد که دارای آفت و آسیب های زیادی هستند و ما باید با اولویت اشتغال جوانان در وحله اول، زمینه ورزش و شادابی شان را فراهم کنیم به طوریکه اگر در زیر ساخت ها مشکل وجود دارد برطرف شود و برنامه ریزی مدون شکل گیرد.
مرعشی اذعان کرد: در حال حاضر به دنبال ایجاد و تجهیز خانه های ورزش روستایی هستیم و جوانان بصورت خود جوش مراجعه کنند تا بستر اعتیاد از بین رود.
دبیر شورای هماهنگی ستاد مبارزه با مواد مخدرسیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: ورزش های بومی محلی و حتی کلاسیک می تواند نیروی انسانی کارآمد با مشارکت خانواده در کمک به فرزندان جامعه تربیت کند و پر کردن اوقات فراغت با امر ورزش باید مورد توجه باشد.
انتهای پیام/
 


کد مطلب: 423603

آدرس مطلب: https://www.4baharan.ir/news/423603/معتادان-خیابانی-داوطلبانه-مراکز-بازپروری-مراجعه-کنند-ایجاد-خانه-های-ورزش-روستاها

چهاربهاران
  https://www.4baharan.ir