رئیس دانشگاه علمی کاربردی منطقه آزاد چابهار خبر داد:

بومیان بیکار دیپلمه به بالا از بهمن ماه آماده باشند

4 دی 1395 ساعت 13:20

رئیس دانشگاه علمی کاربردی منطقه آزاد چابهار گفت: افراد بومی شهرستان چابهار که بیکار و دیپلم به بالا هستن از بهمن ماه آماده شرکت در دوره های کوتاه مدت شغلی باشند.


ازیر بلوچ در گفتگو با خبرنگار چهاربهاران، اظهار کرد: بومیان دیپلمه به بالا از بهمن ماه آماده شرکت در دوره های کوتاه مدت شغلی باشند به طوریکه مقرر شد تا نیروهای مهارت نداشته یا مهارت مورد نظر نداشته در منطقه در این دوره ها به رشته کاری مورد نیاز تخصص یابند تا در صنایع مشغول به کار شوند.
وی افزود: تفاهم نامه ای در همین ماه با سازمان منطقه آزاد چابهار امضا می شود و از بهمن ماه آغاز دوره ها را خواهیم داشت و رشته های مورد نیاز در جلسه و استعلاماتی که با فولاد و پتروشیمی برگزار شده مرتبط با آلومینیوم، خودروسازی و علوم فنی می باشد.
بلوچ بیان کرد: برای مثال اگر پتروشیمی ۵۰ متخصص شیمی بخواهد قطعا ۲ هزار جوشکار، تکنسین برق، آشنا باابزار کار و کار با مواد صنعتی می خواهد.
رئیس دانشگاه علمی کاربردی منطقه آزاد چابهار خاطرنشان کرد: تفاهم نامه ای با سازمان منطقه آزاد چابهار در ماه جاری در خصوص برگزاری دوره های کوتاه مدت جنوب استان امضا خواهد شد که با توجه به نیاز منطقه این دوره ها توسط خودمان تعریف می شود.
انتهای پیام/
 


کد مطلب: 423602

آدرس مطلب: https://www.4baharan.ir/news/423602/بومیان-بیکار-دیپلمه-بالا-بهمن-ماه-آماده-باشند

چهاربهاران
  https://www.4baharan.ir