۰
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار در گفت و گو با چهاربهاران:

بکارگیری نیروهای بومی باید مد نظر صنایع در حال شکل گیری باشد

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار گفت: بکارگیری نیروهای بومی باید مد نظر صنایع در حال شکل گیری در شهرستان چابهار باشد.
12
12
عبدالرحیم کردی در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران، اظهار کرد: با توجه به اینکه بزرگترین معضل کشور بیکاری است، منطقه آزاد چابهار در خصوص کارآفرینی برنامه های زیادی را در دستور کار قرار داده است که یکی از آنها ایجاد مهارت های لازم در بین جوانان جویای کار است.
وی افزود: یکی از معضلات منطقه آزاد چابهار عدم مهارت مورد نیاز نیروهای بیکار می باشد بنابراین توافقاتی با دانشگاه علمی کاربردی منطقه آزاد صورت گرفته تا دوره های کارآموزی متناسب با نیاز صنایع برای جوانان جویای کار برگزار کند.
کردی عنوان کرد: دانشگاه با همکاری صنایع اصلی از قبیل فولاد و پتروشیمی دوره هایی را برنامه ریزی کرده تا جوانان بومی بتوانند آینده کاری در خود منطقه داشته باشند.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار بیان کرد: از طرف دیگر صنایعی که در حال شکل گیری می باشند، مذاکراتی با آنها صورت گرفته تا تنها در صورت نیازشان از بیرون نیرو بگیرند در غیر این صورت از بومیان استفاده کنند بطوریکه در حدود ۸۰ درصد نیروهای پتروشیمی از استان بکارگیری شده اند و بقیه مدیران غیراستانی هستند.
وی خاطرنشان کرد: منطقه آزاد چابهار تفاهم نامه ای را با دانشگاه علم و صنعت امضإ کرده است که برطبق آن صنایع در حال پیشرفت بتوانند با آموزش نیروهای بومی شروع به کار کنند.
انتهای پیام/
 
جمعه ۳ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۱۲
کد مطلب: 423600
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *