امام جمعه چابهار در خطبه های نماز جمعه این هفته:

حماسه 9 دی؛ نقطه اوج بصیرت ملت به خط امام و رهبری بود/ سپاه با قدرت و صلابت باعث ایجاد امنیت فرودگاه ها و خنثی کردن توطئه های دشمنان شده است

3 دی 1395 ساعت 14:05

امام جمعه شهرستان چابهار گفت: 9 دی متعلق به ملت و روز بصیرت امت اسلام و روزی به یاد ماندنی در تاریخ انقلاب اسلامی است.


به گزارش چهاربهاران، حجت السلام والمسلمین سید محمد موسوی در خطبه های نمار جمعه این هفته با اشاره به عوامل خطا و لغزش اظهار کرد: یکی از عوامل خطا، عدم مشورت در امور و وخود رای بودن است، ائمه اطهار در امور با دیگران مشورت میکردند و سفارش اکید شده تا در امورات با مردم مشورت کنید، مشورت با افراد خیر خواه و متدین و دلسوز باید باشد تا کارساز باشد.
وی در خصوص انسان های خودرای و مستبد، با اشاره به روایات معصومین افزود: کسی که مستبد و خودرای باشد هلاک خواهد شد و هرکس در امورات با دیگران مشورت کند در عقل آنها شریک شده است و در اسلام به مسئله مشورت تاکید فراوان شده است و میطلبد که انسان از این دستور مهم،خودداری نکند.
خطیب جمعه چابهار با فرا رسیدن ایام 9دی روز بصیرت بیان کرد: شاگردان مکتب امام حسین علیه الاسلام، سربازان امام راحل و مقام معظم رهبری در همه جا با بصیرت آماده دفاع از اسلام هستند و به هیچ عنوان با تشر امریکا و دشمنان دیگر، نمی ترسند و هیچ وقت شعار مرگ بر امریکا را کنار نمی گذارند
وی افزود: 9 دی متعلق به ملت و روز بصیرت امت اسلام و روزی به یاد ماندنی در تاریخ انقلاب اسلامی است که در این روز ملت با وحدت و یکپارچگی فریاد رسوایی فتنه گران را سر دادند.
حجت السلام موسوی ادامه داد: هر جا که لازم باشد حاضر هستند، در ایران باشد یا در حلب و فقط به خداوند توکل میکنند بر لبخند امریکا و فرانسه و مذاکرات توکل نمی کنند.
خطیب امام جمعه چابهار ولادت حضرت عیسی مسیح علیه السلام را تبریک عرض کرد.
وی در خصوص 5 دی ماه سالروز تشکیل سپاه حفاظت فرودگاه به فرمان امام افزود: در آن زمان که دشمنان قصد توطئه و هواپیما ربایی داشته، سپاه به فرمان امام لبیک گفت و با قدرت و صلابت باعث امنیت فرودگاه ها و خنثی شدن توطئه های دشمنان شده است تا به اکنون خوب درخشید.
حجت السلام موسوی در ادامه  پیروزی رزمندگان در حلب را تبریک گفت و خاطرنشان کرد: در جبهه سوریه فرزندان روح الله و سید علی با مقاومت دیگر رزمندگان منطقه توانستند ضربه محکمی به استکبار جهانی وارد کنند و انشاالله با توکل به خدا و مقاومت مردم، دشمنان اسلام جواب دندان شکنی در موصل خواهند خورد.
خطیب نماز جمعه چابهار در خصوص عملکرد برجام گفت: دشمن نقص عهد کرده شما هم باید جواب در خور بدهید ما هم باید نقص عهد کنیم و این فرمان قرآن است و باید مقابله به مثل شود.
انتهای پیام/


کد مطلب: 423599

آدرس مطلب: https://www.4baharan.ir/news/423599/حماسه-9-دی-نقطه-اوج-بصیرت-ملت-خط-امام-رهبری-سپاه-قدرت-صلابت-باعث-ایجاد-امنیت-فرودگاه-خنثی-کردن-توطئه-های-دشمنان-شده

چهاربهاران
  https://www.4baharan.ir