۰
فرماندار ویژه چابهار در گفت و گو با چهاربهاران:

وحدت شیعه و سنی سدی محکم در برابر نفوذ دشمنان است/ هدف غرب از اسلام هراسی برداشت منابع کشورهاست

فرماندار ویژه شهرستان چابهار گفت: وحدت شیعه و سنی سدی محکم در برابر نفوذ دشمنان است.
1
1
احمد علی موهبتی در گفت وگو با خبرنگار چهاربهاران، اظهار کرد: ضرورت وجود وحدت در اسلام امری ضروری و اجتناب ناپذیر است که با نگاهی اجمالی به کشورهای اسلامی در حال جنگ می توان نقص و شکاف بزرگی را دید که همان نبود وحدت است.
وی افزود: بدخواهان اسلام کاری کردند که اسلام واقعی بصورت زیان آور دیده شود و این جرقه را با شروع اختلاف بین شیعه و سنی در عراق روشن کردند و علاوه بر حفظ امنیت خود با چپاول و غارت منابع محیطی و غیرمحیطی کشورهای اسلامی میخواهند به ثروت خود اضافه کنند.
موهبتی  بیان کرد: آمریکا، انگلیس و اسراییل با ناامنی در افغانستان، سوریه، عراق و یمن در حال ماهی گرفتن از آب گل آلودند ولی بحمدالله بیانات مقام معظم رهبری در ایجاد وحدت و احترام به مذاهب دیگر باعث جلوگیری از تجاوزات دشمن شد.
فرماندار چابهار خاطرنشان کرد: امروزه ویژگی ها و اخلاق وحدت باید در رفتار و کردار علمای مذاهب ما به وضوح نمایان باشد زیرا ۹۹درصد تشابه بین مذهب شیعه و سنی وجود دارد و همه باید آگاه باشند که دشمن با همان یک درصد قصد ایجاد تفرقه دارد و مردم باید در این زمینه آگاه باشند و هر جا دست دشمن وجود داشت باید مانع شوند و مقابله کنند.
انتهای پیام/
شنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۲۰
کد مطلب: 423582
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *