امام جمعه چابهار در خطبه های نماز جمعه این هفته:

فتح حلب نقطه عطفی در جنگ خانمان سوز در سوریه است/ برپایی بیمارستان صحرایی مصداق تحقق اقتصاد مقاومتی است

26 آذر 1395 ساعت 14:10

امام جمعه شهرستان چابهارگفت: فتح و پیروزی حلب نقطه عطفی در جنگ خانمان سوز در سوریه است.


به گزارش چهاربهاران، حجت السلام والمسلمین سید محمد موسوی در خطبه های نماز جمعه این هفته اظهار کرد: وجود نازنین پیامبر برای همه حتی غیر مؤمنان، رحمت است همچون بارانی که بر همه گستره زمین می بارد و هر کس امید به خدا دارد باید از پیامبر الگو بگیرد تا به رضوان برسد و مادامی که سیره و سنت پیامبر در جامعه رواج داشته باشد مردم گرفتار بلا و عذاب نمیگردند
وی میلاد با برکت پیامبر بزرگ اسلام (ص) و امام جعفر صادق (ع) و هفته وحدت را تبریک عرض کرد.
خطیب جمعه چابهار از خدمات خالصانه عزیزان نیروی زمینی سپاه، به جهت راه اندازی بیمارستان فوق تخصصی صحرایی در مناطق مرزی و دور افتاده، به صورت رایگان تقدیر و تشکر کرد و افزود: این عزیزان، به فرمان رهبری اقصاد مقاومتی، اقدام و عمل، لبیک گفتند.
وی ادامه داد: امام صادق علیه السلام، در تولید علم و تربیت دانشمند زحمات زیادی کشیدند و جا دارد دانشجویان در بحث تولید علم تلاش بیشتری کنند.
حجت السلام موسوی در ادامه در خصوص شهادت شهید مفتح، روز وحدت حوزه و دانشگاه گفت: با وحدت بین مسلمانان مشکلات دنیا و آخرت مردم قابل حل است.
امام جمعه چابهار با اشاره به پیروزی حلب افزود: زحمات مدافعان حرم و مقاومت و مستشاری رزمندگان و وحدت حشدالشعبی حلب را پیروز کرد.
حجت السلام موسوی در خصوص زحمات نیروی انتظامی در چند روز اخیر که منجر به دستگیری سارقین مسلح شد تقدیر و تشکر کرد و از دستگاه قضایی خواستار برخورد قاطع با این مخلان امنیت جامعه شدند.
وی با اشاره به همایش نماز و دیدار دانش آموزان با مقام معظم رهبری، مسئولان و مردم را به اقامه نماز در وقت آن و بالا بردن فرهنگ نماز توصیه کرد.
خطیب جمعه چابهار خاطرنشان کرد: یکی دیگر از عوامل خطا تکبر و لجاجت است، انسان لجوج و مطیع هوای نفس، گوش دارد ولی کلام حق را شنوا نیست و چشم دارد ولی بصیرت ندارد و هرچه به هوای نفس نزدیک شود، از خداوند دورتر می شود و چنین کسی راه به سرمنزل مقصود نمی رسد.
حجت السلام والمسلمین سید محمد موسوی یکی دیگر از عوامل خطا را تصمیم گیری در حال غضب معرفی کرد گفت: در زمان عصبانیت نباید تصمیم گیری کرد و نباید تصمیم گیری عجولانه داشته باشیم یکی از عوامل خطا، جهل و نادانی است برای کم کردن اشتباه، باید آگاهی مردم را بالا ببریم.
انتهای پیام/


کد مطلب: 423580

آدرس مطلب: https://www.4baharan.ir/news/423580/فتح-حلب-نقطه-عطفی-جنگ-خانمان-سوز-سوریه-برپایی-بیمارستان-صحرایی-مصداق-تحقق-اقتصاد-مقاومتی

چهاربهاران
  https://www.4baharan.ir