۰
رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامي چابهار در گفتگو با چهاربهاران:

کتاب عنصر فرهنگی مهمی در مسیر توسعه و تقویت بنیانهای اجتماعی است/ برپایی نمایشگاه کتاب در چابهار

رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامي شهرستان چابهار گفت: كتاب به عنون قويترين عنصر فرهنگي در راستاي توسعه وتقويت بنيانهاي اجتماي در جامعه است.
12
12
محمدامین محمد در آیین افتتاح نمایشگاه کتاب در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران، از کتاب بعنوان دریچه علم و معرفت یاد کرد و افزود: خواندن کتاب دریچه علم و معرفت را افزایش و رو به دانش است و باید کتاب و کتاب خوانی را به درستی به مردم معرفی کرد و آنها را تشویق به مطالعه کرد.
وی كتابخواني را پرورش استعدادهاي خدایی در جامعه دانست.
 رئیس اداره ارشاد اسلامی چابهار بر پايي نمايشگاه را ايجاد انگيزه اي مضاعف براي علاقه مندان دانست و بیان كرد: در اين نمايشگاه بين ٥تا ٥٠درصد  تخفيف ارايه خواهد شد و با اين تخفيفات امیدواریم جاي كتاب در سبد خانوار پر شود.
محمدی ادامه داد: نمایشگاه کتاب با هدف تقويت فرهنگ كتاب وكتابخواني و آشتي هر چه بيشتر مردم با مطالعه وترويج كتابخوان و به مناسبت ماه ربيع الاول وهفته وحدت با تحفيف ويژه در سالن هنرستان امنه افتتاح شده است.
وی افزود: در اين نمايشگاه ١٠٠٠٠هزار جلد كتاب در موضاعات مذهبي، رمان، كامپيوتر، كودك، تاريخي، فلسفه ادبيات ارايه شده است.
محمد امین محمدی گفت: اين نمايشگاه به همت اداره ارشاد وانتشارات تلاش با مساعدت منطقه آزاد تجاری، شهرداري و آموزش وپرورش به مدت بيست وپنج روز تا پايان هفته وحدت برپاست.
وی خاطرنشان کرد: نمايشگاه کتاب هر روزه از ساعت ٩صبح الي ١٠شب برپاست، در حاشيه نمايشگاه موسيقي سنتي نيز اجرا خواهد شد.
انتهای پیام/
يکشنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۱۸
کد مطلب: 423554
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *