همزمان با سراسر کشور صورت گرفت+

مردم سیستان و بلوچستان سوگوار نبی مکرم اسلام (ص)

8 آذر 1395 ساعت 15:55

مراسم عزاداری سالروز رحلت پیامبر گرامی اسلام(ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) با حضور مردم شیعه و سنی سیستان و بلوچستان برگزار شد.


به گزارش چهاربهاران، مراسم عزاداری سالروز رحلت پیامبر گرامی اسلام خاتم الانبیا حضرت محمد مصطفی (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) مردم شیعه و سنی سیستان و بلوچستان از صبح امروز در مساجد مختلف این استان در حال برگزاری است.
مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان پیش از ظهر امروز در مراسم سوگواری رحلت نبی مکرم اسلام (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) در مسجد امام خمینی روستای همت آباد زاهدان اظهار داشت: در تمامی زمینه‌ها باید رفتار پیامبر اسلام (ص) برای تمام مسلمانان الگو باشد.
حجت الاسلام والمسلمین عیسی بزمانی افزود: رفتار ما باید از پیامبر نشات بگیرد و در تمامی امور زندگی، کاری و رفتاری باید سیره ایشان را الگو قرار دهیم.
وی با اشاره به اینکه پیامبر (ص) همیشه حیات دارد، گفت: خداوند می‌فرماید اگر دنبال سعادت هستید و دنبال احقاق حق هستید  فقط یک راه دارید و آن پیروی و ادامه دادن راه پیغمبر و اسلام است.
مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان با بیان اینکه یکی از کارهای پیغمبر (ص) حمایت از مظلوم بود گفت: باید در احسن، نیکوکاری و حمایت از مظلومان از پیامبر گرامی اسلام(ص) درس بگیریم.


کد مطلب: 423541

آدرس مطلب: https://www.4baharan.ir/news/423541/مردم-سیستان-بلوچستان-سوگوار-نبی-مکرم-اسلام-ص

چهاربهاران
  https://www.4baharan.ir