به همت بهداری سپاه دریایی در درمانگاه سیدالشهدای چابهار؛

راه اندازی تنها دستگاه پیشرفته شنوایی سنجی و رادیواوژی دیجیتال در جنوب استان

7 آذر 1395 ساعت 13:50

تنها دستگاه پیشرفته شنوایی سنجی و دستگاه دیحیتال رادیولوژی به همت بهداری سپاه دریایی در درمانگاه سیدالشهدای چابهار درجنوب استان راه اندازی شده است.


مسؤل آزمایشگاه درمانگاه سیدالشهدا چابهار در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران، اظهار کرد: نوزادان در بدو تولد نیاز به شنوایی سنجی دارند که متاسفانه در بیمارستان چابهار انجام نمی شود بدین گونه علاوه بر شنوایی سنجی نوزادان، بلکه کودکان قبل از رفتن به دبستان نیز در درمانگاه سیدالشهدا شنوایی سنجی می شوند.
میلاد قهرمانی گفت: بیمارانی که مشکل شنوایی سنجی و نیاز به سمعک دارند نیز با دستگاههای پیشرفته شنوایی سنجی در درمانگاه رفع مشکل می شوند.
وی افزود: درحال حاضر با تدارک حضور پزشکان پروازی در این درمانگاه قصد فراهم کردن شرایط مطلوب درمانی برای مردم محروم منطقه را داریم بطوریکه از چند روز قبل متخصص جراحی پلاستیک که در استان هم نیست در درمانگاه حضور پیدا کرده است.
مسؤل آزمایشگاه درمانگاه سیدالشهدا چابهار اذعان کرد: با توجه به نیاز مردم منطقه بعد از بررسی های انجام شده در حال فراهم کردن تدارکات لازم برای حضور متخصص زنان و زایمان و متخصص داخلی و مجاری ادرار در درمانگاه هستیم.
وی خاطرنشان کرد: درمانگاه سیدالشهدا جهت رفاه حال مردم محروم منطقه توسط نیروی دریایی سپاه تاسیس شده است بطوریکه با بررسی تعرفه ها مشخص میشود که هدف اصلی تنها خدمت و کمک به مردم در بحث های درمانی می باشد.
انتهای پیام/


کد مطلب: 423537

آدرس مطلب: https://www.4baharan.ir/news/423537/راه-اندازی-تنها-دستگاه-پیشرفته-شنوایی-سنجی-رادیواوژی-دیجیتال-جنوب-استان

چهاربهاران
  https://www.4baharan.ir