۰
امامان جمعه اهل سنت چابهار در گفت و گو با چهاربهاران:

بسط تفکر بسیج جامعه را در مقابل جریانات نفوذ بیمه می کند/ انگیز و روحیه بسیجی باید وارد ادارات کشور شود/ بسیج جایگاه مهمی در همبستگی آحاد جامعه برعهده دارد

امامان جمعه اهل سنت چابهار با اشاره به نقش بسیج در جامعه گفتند: بسیجی نسبت به جریانات جامعه مسئولیت پذیر است و بسط تفکر بسیج جامعه را در مقابل جریانات نفوذ بیمه می کند
131
131
مولوی عبدالرحمن عارفی در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران، اظهار کرد: بسیج و سپاه تنه انقلاب است و اگر نباشند آرمانهای انقلاب و خون شهدا حفظ نخواهد شد.
وی افزود: بسیج مدافع اسلام، رهبری، قرآن و کشور است و سنگری در برابر تهاجمات متفاوت دشمن است و اگر امروز در کشورمان شرف و عزتی داریم و دشمن از ما هراس دارد به برکت بسیجیان رهرو حسین فهمیده است.
مولوی عارفی ادامه داد: بسیج یک مجموعه متحرک است که در مبارزه با کفر و دشمن از روز اول انقلاب تاکنون شرف و عزت ملت را حفظ کرده است و توانسته به تمام ارگانها و سازمانها در زمینه های مختلف کمک کند که این یک نعمت و افتخار است.
وی اذعان کرد: وجود پایگاههای بسیج در همه ادارات و سازمانهای کشور تاثیر بسزایی دارد به طوریکه مسئول ادارات اگر بسیجی باشند بهتر میتوانند به جامعه خدمت کنند زیرا درد نظام و انقلاب و بسیجی را دارد.
امام جمعه شهر نگور خاطرنشان کرد: جامعه نیاز به مسئولینی دارد که پاک و صاف و خوی بسیجی داشته باشند چراکه اگر بسیجی نباشند درد انقلاب ندارند و همه با توجه به تخصص کاری خود باید از کانال بسیج وارد ادارات و سازمانها شوند.
مولوی اهل سنت چابهار: انگیز و روحیه بسیجی باید وارد ادارات کشور شود
مدیر انجمن اهل قلم چابهار در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران، بابیان این مطلب افزود: حضور پایگاههای بسیج در ادارات کشور باعث ورود انگیزه و روحیه بسیجی در روند کاری و خدمت به اسلام و مردم خواهد شد.
مولوی سید محمد درتکیده گفت: مسلمٱ اگر به تاریخچه بسیج نگاه کنیم پی می بریم که بسیج یکی از آرمانها و دستاوردهای مهم انقلاب است زیرا تشکیل بسیج به فرمان امام راحل در اول انقلاب دقیقا ۱۰ماه بعد از آن جنگ تحمیلی در برابر۳۰کشور دنیا آغاز شد و این قدرت بسیج بود که ۸سال از تجاوزات دشمن به خاک کشور جلوگیری کرد و این درحالی بود که برخی از فرماندهان ارتش در اوایل انقلاب از کشور گریخته بودند و ارتش نامنظم بود.
مولوی درتکیده ادامه داد: بسیج هشت سال در برابر ابرقدرت های دنیا از خاک کشور دفاع کرد و اکنون هم در حال مقابله با تهاجمات فرهنگی و جنگی دشمن برای دفاع از اسلام است و هیچکس نمی تواند در برابر این ارتش الهی مقابله کند.
وی بیان کرد: آمریکا وقتی نقشه حمله به افغانستان را کشید سریع حمله اش را آغاز کرد ولی ۳۷ سال است که می گوید میخواهد به ایران حمله کند ولی جرأت تجاوز به خاک کشور را ندارد و این به برکت همین بسیج است که در کشور وجود دارد.
 
پنجشنبه ۴ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۰۲
کد مطلب: 423530
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *