۰
رئیس دانشگاه علمی و کاربردی منطقه آزاد چابهار در گفت و گو با چهاربهاران:

تربیت دانشجوی متعهد به ارزشهای انقلاب ازدست آوردهای تشکیل بسیج دانشجویی است

رئیس دانشگاه علمی و کاربردی منطقه آزاد چابهار گفت: بسیج فرهنگ شهادت طلبی را در کشور و آحاد ملت ما چه از جوان و چه از پیر زنده نگه داشته است.
11
11
ازیر بلوچ در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران، اظهار کرد: بیدادگری و آگاهی بخشی بسیج در دانشگاهها در مقابله با فتنه و عوامل نفوذی دشمن باعث می شود که دانشجویان با ترفند های دشمن که یک وقت از آستین فتنه بیرون می آید و یک وقت مستقیمأ از طریق بیگانه اعلام می شود براساس روشنگری بسیجیان در دانشگاهها نقش خودش را نشان می دهد.
وی افزود: بسیج در مقابله با نفوذ فرهنگ های بیگانه در دانشگاهها باابزارهای موجود مانند برگزاری دوره های فرهنگی و با زیرساخت های فرهنگی که در دانشگاهها انجام می دهد می تواند از تهاجم فرهنگی بیگانگان جلوگیری کند.
وی بیان کرد: با پایگاههای بسیجی که در دانشگاهها بوجود آمد توانستیم دانشجویان متعهد، انقلابی، مؤمن و دارای تخصص را به سمت و سوی بسیج تربیت کنیم.
بلوچ گفت: امروزه بسیجیان دانشجو برای جان فدایی خاک و کشورشان آماده اند و همه اینها مرهون تلاش های خون شهداست زیرا این شهدا بودند که برای جوانان ما الگو شدند و امروز دشمن نمیتواند نگاه چپ به سرزمین و انقلاب ما داشته باشد.
وی خاطرنشان کرد: بسیج کنونی یک نیروی انقلابی و مردمی است در واقع از همان بدو انقلاب که بسیج شکل گرفت نقش بسیار مهمی در تغییرات اتفاق افتاده در جامعه را ایفا کرده است.
انتهای پیام/
پنجشنبه ۴ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۴۵
کد مطلب: 423528
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *