۰

بیانیه مرکزعلمی کاربردی شهرداری چابهار در خصوص گرامیداشت هفته بسيج

مرکزعلمی کاربردی شهرداری چابهار به مناسبت سالگرد تشکیل بسیج به فرمان امام خمینی(ره) با صدور بیانیه‌ای این هفته را گرامی داشت.
34
34
به گزارش چهاربهاران، بسیج فرهنگ و تفكري ماندگار و فراگير در لايه‌هاي اجتماعي و سطوح اقشار مختلف جامعه بوده و با الهام از آموزه‌هاي امام راحل (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامي، هر كسي كه خود را سرباز ميدان‌هاي نياز انقلاب و كشور بداند بسيجي است.
بسیج، ماندگارترین یادگار معمار کبیر انقلاب است که در پنجم آذر سال 58 با نفس خویش فرمان شکفتن آن را صادر نمود و تفکر بسیجی را نوای دلنشینی دانست که اگر در کشوری طنین‌انداز شود چشم طمع دشمنان و جهانخواران از آن دور می‌ماند.
حافظه تاريخي ملت ايران گواهي مي‌دهد كه سپاه پاسداران انقلاب اسلامي وبسیج، در انجام رسالت و ماموريت‌هاي خطير و قانوني خود در نگهباني از انقلاب و دستاوردهاي گران سنگ آن، از هيچ تلاشي دريغ نكرده و در كنار ساير سازمان‌ها و دستگاه‌هاي مسئول، به مدد برخورداري از نيروهاي عظيم بسيج مردمي، همواره در پي حفظ و ارتقاي امنيت ملي پايدار بوده و در مصاف با دشمنان با رشادت و تقديم شهداي فراوان، تمامي هستي و آبروي خود را به ميدان معامله با خداوند و ملت عزيز ايران آورده است. در این خصوص  به امید خداوند متعال سعی برآن داریم بسیج دانشجویی وبسیج اساتید را جز برنامه های اصلی خود قراردهیم تا در پیشبرد اهداف کشور سهیم باشیم.
سه شنبه ۲ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۳۷
کد مطلب: 423520
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *