۰

گروه گردشگری پرشین کمپر (PERSIAN CAMPERS) وارد منطقه آزاد چابهار شد

گروه گردشگری پرشین کمپر (PERSIAN CAMPERS) در نخستین سفر خود به استان سیستان و بلوچستان در قالب سفر 40 روزه دور ایران در پارت هفدهم و در بیست و پنجمین روز خود وارد منطقه آزاد چابهار شد.
11
11
به گزارش چهاربهاران، مسئول هماهنگی گروه پرشین کمپر گفت: هدف این گروه شناخت و معرفی مناطق دور افتاده به ویژه مناطق مرزی کشور است و در چابهار پس از اتراق در پارک لیپار از کوههای مریخی، سواحل ماسه طلایی، بنادر گردشگری بریس و پسابندر و خلیج گواتر بازدید نمودند.
"مسعود محمودی" افزود: این گروه 19 نفره با تجهیزات کامل سفر، شامل خودروهای مجهز به امکانات رفاهی برابر برنامه زمان بندی و طبق نقشه از مکان های گردشگری، تاریخی و طبیعی استان های مختلف کشور دیدن می کنند.
وی میهمان نوازی مردم خونگرم شهرهای مختلف استان سیستان و بلوچستان را خوب توصیف کرد و اضافه کرد: نخستین سفر به این استان و آشنایی با افراد مرتبط با امر گردشگری آغازی برای ادامه و استمرار سفرهای بعدی گروه پرشین کمپر خواهد بود.
شایان ذکر است گروه پرشین کمپر (PERSIAN CAMPERS) در ادامه سفر خود فردا /سه شنبه 2 آذرماه جاری/ چابهار را به مقصد استان هرمزگان ترک و بعد از گذر از شهرهای جاسک و میناب وارد بندر عباس می شود.
انتهای پیام/
سه شنبه ۲ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۴۶
کد مطلب: 423518
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *