۰
امام جمعه موقت چابهار در همایش ائمه جمعه و جماعت چابهار:

جامعه اسلامی برای اتحاد نیازمند به برگزاری جلسات هم اندیشی دارد

امام جمعه موقت شهرستان چابهار گفت: جامعه اسلامی برای اتحاد نیازمند به برگزاری جلسات هم اندیشی بین علما و روحانیون دارد.
22
22
به گزارش چهاربهاران، حجت السلام والمسلمین قاسمی زاده اظهار کرد: ریشه گرایش جوانان به اسلام در مساجد نهفته است و بصیرت دهی علما و روحانیان در امر اقامه نماز و ترویج احکام اسلامی بی تاثیر نیست.
وی افزود: جامعه اسلامی برای اتحاد نیازمند به برگزاری این گونه هم اندیشی ها است.
وی خاطر نشان کرد: سرگروه های صالحین ما باید نمونه عملی امر به معروف و نهی از منکر در حلقه ها و پایگاه و حتی جامعه پیرامونی خود باشند و به این نکته مهم توجه کنند.
امام جمعه موقت چابهار به نقش پایگاه و مسجد اشاره کرد و گفت: پایگاه و مسجد، سنگر دفاع از ارزشهای انقلاب اسلامی است و باید وجود و پایداری مسجد و پایگاه که با حضور روحانیت معنویت و ماندگاری پیدا می کند را قدر بدانیم که نقش روحانی نقش پدارانه در مسجد است.
جانشین سپاه چابهار هدف از برگزاری همایش ائمه جمعه و جماعت تقویت و پشتیبانی از برنامه های فرهنگی و مذهبی بسیج عنوان کرد و گفت: مربیان و سرگروه های صالحین در امر تربیت و تعلیم مسولیت بسیار حساسی دارد آنها سنگر دفاع از اسلام و انقلاب هستند که با تعلیمات خود می توانند توطئه های دشمنان را نقش برآب کند.
سرهنگ پاسدار عباس بهادر با تاکید بر مقابله نفوذ فرهنگی در کشور از سوی دشمن افزود: گروه های صالحین برای اجرای برنامه های فرهنگی باید برنامه ریزی کنن و برای مقابله با این نفوذ همت همه بسیجیان را می طلبد.
وی بیان کرد: بسیج در دفاع از میهن اسلامی تکلیف خود را در حد اعلا و برگرفته از مکتب عاشورا و شهادت طلبی انجام داد، بعد از جنگ در عرصه های اقتصادی، فرهنگی و امنیتی همواره نقش محوری و تعیین کننده ای داشته است.
همایش ائمه جمعه، جماعات، فرماندهان پایگاه ها، مربیان و سرگروه های صاحین با حضور امامان جمعه موقت شیعه و سنی چابهار، جمعی از علما، روحانیون و فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج در شهرستان چابهار برگزار شد.
انتهای پیام/
يکشنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۲۶
کد مطلب: 423511
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *