۰
جانشین سپاه شهرستان چابهار در گفت و گو با چهاربهاران:

اجرای 76عنوان برنامه در هفته بسیج چابهار/ تبیین و ترویج گفتمان انقلابی و تحقق عملی اقتصاد مقاومتی اولویت بسیج است

جانشین سپاه شهرستان چابهار گفت: سپاه چابهار همراه با پایگاه ها و واحدهای مقاومت بسیج در سطح شهرستان چابهار 76 عنوان برنامه اجرا خواهد کرد.
66
66
سرهنگ پاسدار عباس بهادر در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران، اظهار کرد: بسیج به عنوان مظهر اقتدار مردمی اقدامات بزرگی را در عرصه های مختلف از زمان تشکیل بسیج از جمله جنگ تحمیلی و عرصه های سازندگی و جنگ نرم صورت داده است.
وی از اجرای 76 عنوان برنامه در سطح کلیه پایگاه ها و واحد های مقاومت بسیج و اقشار در طول هفته بسیج خبر داد و گفت: سپاه چابهار همراه با پایگاه ها و واحدهای مقاومت بسیج در سطح شهرستان چابهار 76 عنوان برنامه اجرا خواهد کرد.
وی در ادامه به تشریح برنامه های هفته بسیج در سطح شهرستان پرداخت و تصریح کرد: در روز نخست هفته بسیج همزمان با اربعین حسینی است برنامه هایی از مشارکت بسیجیان در راهپیمایی اربعین حسینی و خطبه خوانی حضرت زینب (س) تدارک دیده شده است.
سرهنگ بهادر ادامه داد: در روز دوم با شعار بسیج، انقلابی گری وظلم ستیزی؛ برگزاری گفتمان انقلابی گری با موضوع استکبار ستیزی و جلسات هم اندیشی بصیرت افزایی بسیجیان در مدارس را خواهیم داشت.
جانشین سپاه افزود: در روز سوم هفته بسیج به عنوان روز بسیج، انقلابی گری و پیشرفت نام گذاری شده است؛ جشنواره علمی در دانشگاه ها و مدارس علمیه، حضور نخبگان سیاسی و فرهنگی و سخنرانی و تبیین گفتمان انقلابی گری برگزار می شود.
سرهنگ بهادر در ادامه روزشمار هفته بسیج در روز چهارم که بسیج و کارآفرینی است گفت: همانطور که می دانید مقام معظم رهبری بارها بخصوص در طول این چند سال تحریم در حوزه اقتصادی با برگزیدن استراتژی «اقتصاد مقاومتی» به مسئولان فهماند که فقط  در سایه خودکفایی در تولید محصولات استراتژیک و دستیابی به فن آوری های نوین، می توان به  موفقیت های خوبی روبه رو شد؛ در همین راستا برگزاری نمایشگاه قطب های صنایع تبدیلی و اقتصاد مقاومتی و مشاوره وسیع به جوانان با حضور کارآفرینان برتر طرح های اقتصاد مقاومی را در سطح شهرستان چابهار خواهیم داشت.
وی بیان کرد: برای انتقال مفاهیم فرهنگ ایثار و شهادت به نسل‌های سوم و چهارم انقلاب باید تلاش وافری داشت به همین منظور برگزاری یادواره شهدا برنامه محوری ما در روز پنجم هفته بسیج توسط بسیج ادارات با همکاری شهرداری خواهد بود.
جانشین سپاه شهرستان چابهار تصریح کرد: در روز آخر هفته بسیج به مناسبت 5 آذر یکی از مهمترین برنامه ها برگزاری تجمع بزرگ بسیجیان به مناسبت تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان حضرت امام خمینی (ره) خواهد بود؛ در این روز با عنوان روز بسیج ایثار و شهادت، بسیجیان تمامی اقشار توان رزمی خودرا به نمایش خواهند گذاشته وحمایت همه جانبه خود را از مقام عظمای ولایت نشان خواهند داد.

انتهای پیام/
يکشنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۰۰:۴۷
کد مطلب: 423507
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *