۰
رئیس دانشگاه پیام نور چابهار در گفت و گو با چهاربهاران:

باید به سمت کتابخوانی الکترونیکی گام برداریم

رئیس دانشگاه پیام نور چابهار گفت: ما باید با توجه به گسترش افزار های کامپیوتری و موبایل به سمت کتابخوانی الکترونیکی گام برداریم.
11
11
مرتضی پورملائی بمناسبت روز کتاب و کتابخوانی در گفتگو با خبرنگار چهاربهاران، اظهار کرد: بااستفاده از فضای مجازی میتوان با تلخیص کتاب ها سرانه مطالعه مردم را افزایش داد که به‌ نوعی هم دسترسی آسان و سریع و هم صرفه جویی اقتصادی را در برخواهد داشت.
وی افزود: فرهنگ کتابخوانی باید افزایش یابد و باید والدین، مسؤلین و رسانه های گروهی یکصدا فرهنگ سازی کنند زیرا اگر هزار فعالیت اقتصادی انجام شود ولی کتابخوانی کم کم محو شود هیچ رشدی بوجود نمی آید.
پورملایی ادامه کرد: معلمین باید قبل شروع درس در کلاس از خصوصیات و فواید کتاب صحبت کنند و کتاب های غیر درسی را در کنار دروس مدرسه معرفی و توصیه کنند.
وی خاطرنشان کرد: توصیه من به دانش جویان و دانش آموزان این است که کتاب مفیدی را برای مطالعه‌انتخاب کنند و فهم خود را در کتابخوانی مرتبط سازند بطوریکه با این رویه ذهنشان فعال تر و زندگی شان در جامعه تاثیر مثبت بیشتری خواهد داشت.
وی اذعان کرد: سفارش در خصوص کتابخوانی بقدری باارزش است که معجزه جاویدان پیامبران قرار گرفته است و باعث رسیدن به کمال در زندگی دنیوی و اخروی خواهد شد.
انتهای پیام/
دوشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۳۶
کد مطلب: 423497
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *