کارشناس آموزش فرمانداری چابهار در گفت و گو با چهاربهاران:

آزمون دوره هاي آموزشي كوتاه مدت براي پرسنل ادارات و دستگاههاي دولتي در چابهار برگزار شد

18 آبان 1395 ساعت 10:09

کارشناس آموزش فرمانداری چابهار گفت: آزمون دوره هاي آموزشي كوتاه مدت براي پرسنل ادارات و دستگاههاي دولتي در فرمانداری ویژه این شهرستان برگزار شد.


جهانگیر عرفانی در گفت وگو با خبرنگار چهاربهاران، اظهار کرد: امتحان این ۱۸ دوره از دو روز قبل و در هر روز۶ دوره از کارکنان فرمانداری ها، بخشداریها، بهداشت، گمرک و ادارات دیگر گرفته شد.
وی افزود: این دوره ها به منظور ارتقای سطح آمورشی ادارات برگزار شده است به طوریکه کارکنان به صورت انتخابی در زمینه های مختلف امتحان و به منظور امتیاز بندی در گروه شغلی و ارتقای سطح کاریشان در دوره ها شرکت کردند.
عرفانی بیان کرد: دوره ها شامل شناسایی و استفاده از ظرفیت های ذهنی، آشنایی با نظام دورکاری، حقوق شهروندی، ارتباطات سازمانی، آیین نگارش مکاتبات اداری وغیره بوده است.
یکی از پرسنل انفورماتیک گمرک که در دوره ها شرکت کرده بود در گفتگو با خبرنگار چهاربهاران، گفت: با پیگیری های ناظر گمرک استان برای افزایش سطح کیفی کارکنان مستلزم شرکت در این دوره ها شدند.
سیما مرادقلی افزود: دوره ها باعث سطح ارتقای آموزشی، افزایش کیفی و راندمان کاری در راستای تکریم ارباب رجوع و تسریع در روند کار خواهد شد.
وی ادامه داد: در مجموع ساعات برگزار شده دوره ها، هزینه ۶۰ساعت آن را اداره گمرک برای کارکنانش تقبل کرده و مابقی هزینه را براساس امتیاز آموزشی فرد که واحد آموزش ستاد گمرک استان تعیین می نماید به عهده کارکنان است.
وی خاطرنشان کرد: کسب دوره ای برگزار شده توسط کارکنان در سامانه جامع امور گمرکی آموزش ستاد ثبت میگردد که باعث افزایش رتبه و امتیاز آموزش برای کارکنان خواهد بود.
انتهای پیام/


کد مطلب: 423476

آدرس مطلب: https://www.4baharan.ir/news/423476/آزمون-دوره-هاي-آموزشي-كوتاه-مدت-براي-پرسنل-ادارات-دستگاههاي-دولتي-چابهار-برگزار

چهاربهاران
  https://www.4baharan.ir