در گردهمایی مدیران تربیت بدنی دانشگاههای منطقه 8 کشور؛

برگزاری مسابقات منطقه ای ورزش های آبی در بندر چابهار

17 آبان 1395 ساعت 11:31

گردهمایی یک روزه مدیران تربیت بدنی دانشگاه های منطقه هشت کشور به میزبانی دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار در محل تالار وحدت این دانشگاه با هدف هماهنگی جهت ترویج و توسعه ورزش همگانی و قهرمانی در بین دانشگاه‌های منطقه برگزار شد.


 به گزارش چهاربهاران، دکتر امیر سیف الدینی دبیر منطقه هشت ورزش دانشگاه های کشور در این گردهمایی ضمن تشکر از میزبانی دانشگاه علوم دریایی چابهار در مورد تغییر منطقه از شش به هشت ، برگزاری مسابقات منطقه در سال جاری ، میزبانی دانشگاه ها در رشته های مختلف ورزشی و همچنین توجیه  ورزشکاران اعزامی قبل از اعزام به مسابقات منطقه ای و ملی توضیحاتی را عنوان کرد.
دکتر شهرام یزدانی رییس اداره تربیت بدنی و فوق برنامه دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار نیز ضمن عرض خوشامدگویی گزارش کاملی از فعالیت های این اداره عنوان و پیشنهاد راه اندازی رشته کارشناسی تربیت بدنی با گرایش ورزش های آبی و ساحلی در دانشگاه دریانوردی  و علوم دریایی چابهار با توجه به قابلیت های اقلیمی بندر چابهار برای توسعه ورزش های آبی را مطرح کرد.
در ادامه این گردهمایی مدیران تربیت بدنی دانشگاههای منطقه هشت کشور به ارائه گزارش عملکرد و همچنین بیان نظرات و پیشنهادات خود در خصوص برگزاری هرچه بهتر مسابقات و المپیادهای ورزشی پرداختند.
دانشــگاههای منــطقه هــشت کــشور شامل دانشگاهای شهید باهنر کرمان، دریانوردی و علوم دریایی چابهار، سیستان و بلوچستان، سراوان، ولایت ایرانشهر، زابل، ولی عصر رفسنجان، هرمزگان، بم، جیرفت، زرند، سیرجان، تحصیلات تکمیلی کرمان، و دانشگاه نرجس رفسنجان می باشد.


کد مطلب: 423471

آدرس مطلب: https://www.4baharan.ir/news/423471/برگزاری-مسابقات-منطقه-ورزش-های-آبی-بندر-چابهار

چهاربهاران
  https://www.4baharan.ir