معاون فرهنگی سازمان منطقه آزاد چابهار:

توسعه منطقه آزاد پیشرفت دانشگاه بین الملل را در پی دارد

15 آبان 1395 ساعت 10:32

معاون فرهنگی سازمان منطقه آزاد چابهار با تاکید بر مهارت آموزی دانشجویان گفت:برنامه های توسعه سازمان ثاثیرخوبی بر دانشگاه دارد.


 به گزارش چهاربهاران، نصیر بارکزهی درجمع دانشجویان ،دانشگاه بین الملل چابهار را یکی از بهترین دانشگاه های کشور خواند واظهار داشت: از مسولین دانشگاه می خواهم مهارت های کامپیوتری وزبان انگلیسی را به طور تخصصی به دانشجویان آموزش دهند.
وی دانشگاه و سازمان منطقه آزاد را دو عضو جدانشدنی دانست و خاطرنشان کرد: برنامه ها و چشم انداز های توسعه ای که  در منطقه آزاد دنبال می شود قطعا برروی دانشگاه تاثیر خواهد داشت.
به گفته بارکزهی تلاش منطقه آزاد این است که تمام امکانات رفاهی،آموزشی و فرهنگی دانشگاه های خوب کشور را برای دانشجویان این دانشگاه فراهم آورد.
در ادامه رییس دانشگاه بین الملل با بیان اینکه مهم ترین برنامه کاری ما ارتقای کیفیت آموزشی دانشگاه است تصریح کرد: دانشگاه بین الملل چابهار هم اکنون با دارا بودن 465دانشجو در9رشته کارشناسی وپنج رشته کارشناسی ارشد فعال است.
علی اصغر تباور افزود: از دانشجویان می خواهم که مهارت آموزی راجدی بگیرند و خود راتوانمند سازند چراکه قطعا درپنج سال آینده هیچ دانشگاه کمی در ایران نداریم.


کد مطلب: 423464

آدرس مطلب: https://www.4baharan.ir/news/423464/توسعه-منطقه-آزاد-پیشرفت-دانشگاه-بین-الملل-پی

چهاربهاران
  https://www.4baharan.ir