۰
فرمانده انتظامی چابهار خبر داد:

دستگیری دو سارق حرفه‌ای و کشف 26 فقره سرقت در چابهار

فرمانده انتظامی شهرستان چابهار گفت: با انجام کار اطلاعاتی گسترده و تلاش چندروزه ماموران پلیس آگاهی 2 سارق حرفه ای با انجام 26 فقره سرقت در چابهار دستگیر شدند.
11
11
به گزارش چهاربهاران، محمد نور‌بخش اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت موتور سیکلت و محتویات داخل خودرو در سطح حوزه استحفاظی شناسایی و دستگیری سارق و یا سارقان در دستور کار تیمی ویژه پلیس آگاهی قرار گرفت.
وی افزود: با انجام کار اطلاعاتی گسترده و تلاش چندروزه ماموران پلیس آگاهی و بررسی جغرافیایی زمانی و مکانی سرقت‌های صورت گرفته دو نفر از سارقان در این زمینه احراز هویت و شناسایی شدند.
فرمانده انتظامی چابهار افزود: با جمع آوری اطلاعات و مستندات لازم و با هماهنگی انجام شده دو نفر را به صورت نامحسوس تحت کنترل قرار داده و در یک اقدام ضربتی حین ارتکاب سرقت دستگیر کردند.
وی گفت: در تحقیقات تخصصی به عمل آمده از سارقان مشخص شد که احدی از آنان دارای 5 فقره سابقه سرقت قبلی در کارنامه خود داشته و سارقان به 21 فقره انواع سرقت شامل سرقت موتور سیکلت و محتویات داخل خودرو اعتراف کرده که پس از تکمیل پرونده به مرجع قضایی اعتراف کردند.
محمد نوربخش خاطر نشان کرد: همراهی و تعامل مردم با پلیس در شناسایی و دستگیری سارقان و محرمان نقش بسزایی دارد و تقاضای پلیس از مردم این است ضمن رعایت توصیه‌های پلیس منازل و وسایل نقلیه خودرا به تجهیزات ایمنی مجهز کنند.
انتهای پیام/
چهارشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۵۳
کد مطلب: 423451
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *