۰

تمایل سرمایه گذار اسپانیایی برای اجرای خط انتقال گاز ایرانشهر-چابهار

هیات سرمایه گذار کشور اسپانیا با سفر به چابهار در دیدار با مدیرعامل منطقه آزاد برای اجرای خط انتقال گاز ایرانشهر به چابهار ابراز تمایل و آمادگی کرد.
12
12
به گزارش چهاربهاران، مدیر عامل و تیم فنی مهندسی شرکت بین المللی Ecisa اسپانیا در سفر یک روزه به چابهار از بندر شهید بهشتی، شرکت پتروشیمی مکران، جاذبه های طبیعی و گردشگری دریای بزرگ، سواحل شنی، ماسه ای و کوههای مینیاتوری دیدن کردند و از نزدیک ظرفیت های سرمایه گذاری در زمینه ساخت فرودگاه، بندر، هتل سازی، شهرک های مسکونی و اداری، اجرای خطوط انتقال گاز، نفت و آب را مورد بررسی قرار دادند.
مدیر عامل شرکت بین المللی Ecisa اسپانیا در این دیدار گفت: این شرکت بدون استفاده از تسهیلات، اعتبار و هزینه های دولتی کشور ایران خط انتقال گاز از ایرانشهر را در کمترین زمان اجرا و گاز را برای استفاده به چابهار خواهد رساند.
لوئیس اندرو کابرا افزود: شرکت ECISA اسپانیا با 48 سال سابقه و هولدینگ AL ALFIA (شریک استراتژیک در تمام بخش های فنی مهندسی در خاورمیانه) در زمینه اجرای طرح های عمرانی، ساخت و ساز در بیش از 15 کشور از آمریکای جنوبی تا اروپا و خاورمیانه پروژه های راه آهن، احداث بندر، فرودگاه و طرح های زیرساختی را اجرا کرده است.
وی بیان کرد: چنانچه برای اجرای طرح های یاد شده در زمینه فعالیت این شرکت به توافق رسیدیم در آینده ای نزدیک اقدامات را پس از انجام مطالعات و بررسی فنی مهندسی آغاز خواهیم کرد.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد تجاری - صنعتی چابهار نیز گفت: هیات ها و شرکت های سرمایه گذاری خارجی با سرمایه شخصی می توانند کمک زیادی به اجرای طرح های عمرانی و زیرساختی کنند.
عبدالرحیم کردی افزود: سازمان منطقه آزاد چابهار زمینه حضور و فعالیت هیات سرمایه گذاری کشورهای مختلف را فراهم کرده است و همکاری مناسب، مشاوره و پیگیری برای صدور مجوزهای لازم را خواهد داشت.
وی ادامه داد: شرکت سرمایه گذار اسپانیایی می تواند برای انتقال آب سد کهیر، احداث آب شیرین کن، انتقال خط لوله گاز ایرانشهر - چابهار، راه آهن چابهار - زاهدان، فرودگاه بین المللی چابهار، اجرای طرح های زیرساختی و عمرانی، ساخت هتل و شهرک های مسکونی و اداری مذاکره و اقدام کند.

انتهای پیام/
سه شنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۰۰
کد مطلب: 423447
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *