۰
راوی دفاع مقدس در دومین یادواره شهدای گمنام داشنگاه دانشگاه دریانوردی چابهار:

جامعه ما امروزه از هرچیز بیشتر نیازمند دشمن شناسی است

راوی دفاع مقدس گفت: جامعه ما امروزه از هرچیز بیشتر نیازمند دشمن شناسی است وخیلی ها تلاش میکنند جوانان ما دشمن را نشناسند.
14
14
به گزارش چهاربهاران، سردار پارسا در مراسم دومین یادواره شهدای گمانم دانشگاه دریانوردی اظهار کرد: اجاز ندهید دشمن را طور دیگر به ما بشناسانند و کسانی که دست دوستی با دشمنان کنونی میدهند حتی در قرآن آمده که خداوند از آنها روی برمی گرداند.
وی افزود: راه شهدای انقلاب نباید فراموش شود چراکه شهدای زیادی بر ضد دشمنی آمریکا و اسراییل دادیم.
سردار ادامه داد: در زمان جنگ امام راحل فرمود به زودی در کربلا زیارت و در قدس نماز خواهیم خواند والان حزب بعث کجاست و الان وعده تحقق یافته زیارت کربلا را میبینیم و دشمن مانده چه کند واما وعده دوم امام درحال تحقق است.
وی اذعان کرد: اسراییل به فرموده امام راحل همان غده سرطانی است که باید جراحی شود درحال حاضر در محاصره ایران قرار گرفته است چراکه وقتی در حلب پیروزی به دست آمد وزیر اسراییل گفت اگر بشاراسد در سوریه بماند، ما باید در کنار میله های مرزی مان با نیروهای ایرانی بجنگیم.
وی خاطرنشان کرد: شهید رضا پناهی همان نوجوانی است که پشت پیراهن خود در هشت سال دفاع مقدس نوشته بود مسافرکربلا و بعد از سی سال مستندی از این شهید در کشورهای عربی و اروپایی منتشر شد در خاطرات خود میگوید اگر هزاران کشور به صدام کمک کنند او نمیتواند درمقابل اسلام بایستد و توانایی مقابله با مارا نخواهد داشت.
سردار 8 سال دفاع مقدس بیان کرد: پرویز اسکندی دانشجوی شهید همیشه از مادرش دعای شهادت عاشورایی را طلب داشته و سال ۶۵درعملیات کربلای ۵وقتی به شهادت رسید، مادرش نقل میکنند وقتی نزد پیکر فرزندش میرود نزدیکان اجازه ورود نمیدهند و در آخر که به بالین فرزندش میرود با پیکر بدون سر فرزندش روبرو میشود و میگوید مادر بالاخره به آرزوی خود رسیدی.
به گزارش چهاربهاران، دومین یادواره شهدای گمنام دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار با حضور امام جمعه چابهار، برخی از مسؤلین و جمعی از دانشجویان در دانشگاه دریانوردی چابهار برگزارشد.
 
انتهای پیام/
يکشنبه ۹ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۴۵
کد مطلب: 423439
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *