۰
امام جمعه چابهار در مراسم یادواره شهدای حفاظت از نماز جمعه چابهار:

شهدای حفاظت از نماز جمعه؛ از سالار شهیدان درس و الگو گرفتند

امام جمعه شهرستان چابهار گفت: شهدای حفاطظت از نماز جمعه الگوی خود را از عاشورا و سالار شهیدان گرفتند.
1
1
به گزارش چهاربهاران، حجت السلام والمسلمین سید محمد موسوی در دومین یادواره شهدای حفاظت از نماز جمعه اظهار کرد: یاد همه شهدای عزیز که جانشان را در راه اسلام، قرآن و انقلاب فدا کردند گرامی میداریم به ویژه شهید بزی و شهید آسوده که با نثار جانشان از کشته شدن دهها نفر جلوگیری کردند.
وی افزود: ارزش شهادت به قدریست که در بعد مادی قابل قیاس نیست، بعضی از مردم تلاش می کنند که وجهه خود را در ابعاد سیاسی، فرهنگی، اجتماعی در میان انسانها افزایش دهند و رأی و نظر مردم را به خود جلب کنند واین فانی ست.
امام جمعه چابهار با اشاره به زندگی و راه پیامبران که جادوانه شدند، بیان کرد: شهدا راه پیامبران را در پیش گرفتند و به لقاء الهی نائل شدند و برای همیشه جاودانه شدند، شهدا خوشنودی خدا را در نیت و عمل خود قرار داده اند و هر کاری را با خشنودی خدا آغاز می کنندهمانند پیامبران که رضایت خداوند را در همه زندگیشان در نظر داشتند.
وی ادامه داد: اگر کار برای تمجید مردم انجام شود مدت کوتاهی باقی الاثر خواهد ماند ولی اگر مانند عاشورا الگو برداری و برای خدا باشد دارایی اخروی خواهد داشت که بسیار فرح بخش و ماندگار است.
حجت السلام موسوی خاطر نشان کرد: مردم اگر کسی را عزیز کنند قابلیت ذلت خواهد داشت اما اگر خدا کسی را عزیز کند ذلیل نخواهد شد همانند شهدا که به گفته خداوند عزیز زنده اند و درحقیقت از پوسته مادی و دنیوی کنونی خارج شده اند و به حیات ابدی و جاوید رفته اند و روزی می خورند.
مراسم باهدف زنده نگه داشتن یاد شهدا برگزار شده است
فرمانده سپاه شهرستان چابهار در دومین یادواره شهدای حفاظت از نماز جمعه چابهار گفت: مراسم باهدف زنده نگه داشتن یادو خاطره شهیدان بخصوص شهید بزی و شهید آسوده برگزار شده است.
سرهنگ علی کوهستانی باتسلیت ایام سوگواری اباعبدالله الحسین اظهار کرد: امروز سربلندی و سرافرازی ملت ما مرهون فدارکاری شهدای عزیز کشورمان ازجمله شهدای شهرستان چابهار است که در این راهاز جان گذشتند.
وی افزود: وظیفه امروز ما ادامه راه شهداست، تا بتوانیم حداقل در قیامت در مقابل آن ها پاسخی داشته باشیم و شرمنده نشویم
در چهارمین سالگرد شهدای حفاظت از نماز جمعه چابهار، دومین یادواره شهدا؛ شهیدان بزی و آسوده با حضور مسئولان شهرستان و خانواده های معزز شهدا، جانبازان و رزمندگان در مسجد امام حسین علیه السلام برگزار شد.
انتهای پیام/
پنجشنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۰۱:۵۷
کد مطلب: 423411
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *