۰
امام جمعه چابهار:

زنده داشتن ياد و تاريخ پرشكوه نهضت حسينى الهام بخش روح انقلابى است/ اقتدار نیروی دریایی سپاه نتیجه رشادت های شهید مهدوی هاست

امام جمعه شهرستان چابهار گفت: زنده داشتن ياد و تاريخ پرشكوه نهضت حسينى الهام بخش روح انقلابى و ستم ستيزى است.
1
1
به گزارش چهاربهاران، حجت السلام و المسلمین سید محمد موسوی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان چابهار ضمن شهادت اباعبدالله الحسین اظهار کرد: مجالس امام حسین علیه السلام باید هر چه با شکوه تر برگزار شود امروز عده ای مجالس امام حسین علیه السلام را مورد هدف قرار دادند  که چرا این همه خرج انجام میشود در صورتی که این مجالس هزاران واجبات الهی را احیا میکند و دشمنان از همین ثمرات میترسند.
وی افزود: موسیقی، آلات لهو و لعب انسان را غافل و نفس انسان را به گناه ترغیب و تشویق می‌کند و این نفس برای انسان توبه را به تاخیر می اندازد.
وی ادامه داد: بزرگان در مقابل نفس اماره، از خداوند طلب کمک می کردند لذا همه ما باید از خداوند طلب استمداد کنیم.
حجت السلام موسوی در خصوص سالروز نبرد مستقیم نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با امریکا اشاره کرد و افزود: در آن روز شهید مهدوی و همرزمان شهیدش به مقابله با آمریکا ی جنایتکار پرداختند تا لبخند بر روی لب امام امت بیاید. امروز هم همه باید بدانند که آمریکا غیر قابل اعتماد بوده و است و نباید به وعده‌های دشمنان اعتماد کرد و روحیه استکبار ستیزی شهید مهدوی ستودنی است.
وی بیان کرد: سالروز شهادت مظلومانه شهید مهدوی است که امروز را به مناسبت این شهید روز نیروی دریایی سپاه نام گذاری کرده اند یه بچه مسلمان از یکی از روستاهای کوچک اسم امام حسین را بر قلبش حک کرد و رو در روی مستقیم استکبار جهانی قرار می گیرد حماسه می آفرینند شهید مهدوی و یارانشان مؤسس نیروی دریایی بودند.
وی ادامه داد: مقام معظم رهبری فرمود: شهید حسین همدانی رزمنده‌ای قدیمی و صمیمی و پر تلاش، جوانی پاک و متعبّد خود را در جبهه‌های شرف و کرامت، در دفاع از میهن اسلامی و نظام جمهوری اسلامی گذرانید و مقطع پایانی عمر با برکت و چهره‌ی نورانی خود را در دفاع از حریم اهل‌بیت علیهم‌السلام و در مقابله با اشقیای تکفیری و ضد اسلام سپری کرد.
امام جمعه شهرستان چابهار خاطرنشان کرد: همه ما بیایید راه این شهدای گرانقدر رو ادامه دهیم آمریکا دست از دشمنی برنداشته است و آقایانی که دم از رابطه و مذاکره  با آمریکا می زنید باید به آنها دشمن شناسی یاد بدهیم و دشمن را بشناسید.
انتهای پیام/
جمعه ۱۶ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۱۸
کد مطلب: 423354
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *