۰
مدیرکل شیلات سیستان و بلوچستان:

نیازهای صیادان سیستان و بلوچستان تامین‌ می‌شود

مدیرکل شیلات سیستان و بلوچستان در بازدید از وضعیت صید و صیادی بنادر جنوب سیستان و بلوچستان گفت: جهت رفع مشکلات و تامین نیازهای صیادان و بخش شیلات استان تمام توان اداره‌کل شیلات را بکار گرفته‌ایم.
12
12
به گزارش چهاربهاران، هدایت‌الله میرمرادزهی در حاشیه بازدید از وضعیت صید و صیادی در بنادر شهرستان‌های کنارک و چابهار اظهار کرد: سیستان و بلوچستان تامین‌کننده بخش زیادی از تن ماهیان کشور است به طوری که حدود 80 درصد تن ماهیان کشور از طریق این استان تامین می‌شود.
مدیرکل شیلات سیستان و بلوچستان گفت: بخش شیلات استان نیازمند راه‌اندازی صنایع جانبی است که باید مورد توجه مسئولین قرار گیرد.
میرمرادزهی تصریح کرد: پیگیری روشنایی اسکله‌ها، ایجاد سردخانه و تامین سوخت شناورهای صیادی از مواردی است که صیادان جنوب سیستان و بلوچستان خواستار تامین آن هستند و ما هم بصورت ویژه موضوع را مورد بررسی قرار داده‌ایم.
وی همچنین از استفاده نیروهای تحصیل کرده بخش شیلات استان خبر داد و گفت: استفاده از مشاوره و تخصص این افراد می‌تواند زمینه مناسب توسعه شیلات استان را فراهم کند.
مدیرکل شیلات سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: 40 درصد ظرفیت شیلاتی کشور در سیستان و بلوچستان متمرکز شده و این خود نشان از توان بالای استان در خصوص آبزی‌پروری و صید و صیادی است.
انتهای پیام/
چهارشنبه ۷ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۱۴
کد مطلب: 423324
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *