۰

آخرین جزئیات تیراندازی دو فرد مسلح به یک شهروند چابهاری

دو مرد مسلح روز گذشته در شهرستان چابهار اقدام به تیراندازی به یکی از شهروندان چابهاری کرده و بلافاصله توسط یک خودرو سواری پژو از محل متواری شدند.
23
23
به گزارش چهاربهاران، فرمانده نیروی انتظامی شهرستان چابهار گفت: حوالی ساعت 12 ظهر روز گذشته دو مرد مسلح در خیابان شهید رجایی شهرستان چابهار اقدام به تیراندازی به سمت یکی از شهروندان چابهاری نموده و بلافاصله توسط یک خودرو سواری پژو از محل متواری شدند.
سرهنگ محمد نوربخش افزود: براساس بررسی‌های صورت گرفته و گفته شاهدان عینی مضروب در حال روشن کردن خودروی شخصی بوده که با ضرب سه گلوله سلاح کمری از فاصله نزدیک هدف قرار گرفته است.
وی بیان کرد: مأموران انتظامی بلافاصله پس از وقوع حادثه به محل اعزام شدند و ضمن بررسی محل وقوع جرم، از همان دقایق اولیه اقدامات پلیسی را در راستای شناسایی و دستگیری عوامل حادثه آغاز کردند.
وی خاطرنشان کرد: همکاران ما تاکنون به سرنخ‌هایی دست یافته‌اند و در حال پیگیری هستند تا عوامل ایجاد این ناامنی به سرعت دستگیر و تحویل مراجع قضایی شوند.
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان چابهار گفت: خوشبختانه با انتقال به موقع مضروب به بیمارستان امام علی(ع) چابهار در حال حاضر وضعیت جسمانی وی رو به بهبود است.
انتهای پیام/
دوشنبه ۵ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۳۹
کد مطلب: 423313
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *