۰
رئیس آموزش و پرورش چابهار در مراسم نواختن زنگ مهر و مقاومت:

بیش از 33هزار دانش آموز در قالب 104 مدرسه سال تحصیلی 96 را در شهرستان چابهار آغاز کردند

رئیس آموزش و پرورش شهرستان چابهار گفت: بیش از33 هزار دانش آموز در سه مقطع و درقالب 104مدرسه و700 کلاس درس در شهر بندری چابهار سال تحصیلی 96 را آغاز کردند.
254
254
به گزارش چهاربهاران، حسن نوروزی در آیین نواختن زنگ مهر و مقاومت با اشاره به شعار بهبود کیفیت آموزش مدارس اظهار کرد: تمامی سعی و تلاش من و همکارم در سال تحصیلی بر این باشد که فضایی را برای دانش آموزان با ایجاد کنیم و با شعار بهبود کیفیت آموزش بتوانیم با تمام قوا در خدمت دانش آموزان باشیم و آینده سازان خوبی را برای مملکت تربیت کنند.
وی افزود: برای رسیدن به طرح تحول بنیادین کار کارشناسی زیاد وتلاش برای ایجاد یک سند تحول و نقشه راه و راهبردی اجرایی برای آموزش و پرورش که برگرفته از موازین شرعی باشد این سند تحول به تایید مقام معظم رهبری و مراجع رسیده و همه باهم  آماده ایم که این سند رو در آموزش و پرورش پیاده کنیم.
نوروزی بیان کرد: برای دانش آموزان و خانواده و دانش آموزان و حتی معلمین حیطه هایی و یا وظایفی را مشخص کرده اند این محصول مشترک که فرزندان ما هستند امیدوارم بتوانند به کمک اولیاء و جامعه و مسئولین با تمام تلاش حوزه آموزش و پرورش بتوانیم خروجی که در شأن جامعه اسلامی ما باشند و بتوانند مایه افتخار و مباهات ما باشند.
رئیس آموزش و پرورش چابهار تصریح کرد: بیش از 4500 دانش آموز کلاس اولی به طور رسمی سرکلاس درس حضور پیدا کردنند و 1400 نفر از همکاران ما در خدمت این دانش آموزان هستند.
وی در خصوص لباس فرم دانش آموزان اذعان کرد: با توجه به جنسیت و سن وسال هردانش آموز وجود یک لباس همگن و شبیه به هم برخی از فاصله طبقاتی را ازبین می برد و دانش آموزان همه یک شکل و یک رنگ هستند و خود یک شکل بودن نظمی به آنها می دهد.
نوروزی خاطرنشان کرد:نزدیک به 20 سال است که لباس فرم در مدارس باب شده و دانش آموزان لباس فرم وشکل واحد دارند ولی اجباری نیست اما لباس پوشیده ای که هم پوشش اسلامی را رعایت کرده و هم حجاب مناسب دانش آموزان است.
انتهای پیام/
شنبه ۳ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۲۲
کد مطلب: 423303
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *