۰
امام جمعه موقت چابهار:

امنیت کشور ما به عنوان یک الگو در منطقه و جهان مطرح است

امام جمعه موقت چابهار گفت: امنیت کشور ما به عنوان یک الگو درسطح منطقه و جهان مطرح است.
امام جمعه موقت  محمد رضا پور
امام جمعه موقت محمد رضا پور
به گزارش چهاربهاران، حجت الاسلام والمسلمین عباس محمد رضا پور امام جمعه موقت چابهار در خطبه های نماز جمعه این هفته اظهار کرد: عیدقربان تا عید غدیر به دهه امامت و ولایت در نزد مسلمانان معروف است.
وی با بیان اینکه عید غدیر خم روز وحدت مسلمانان است افزود: در این روز از بیان مردم چه شیعه و چه اهل سنت از مطرح کردن هر گونه مسائل تفرقه آمیز که باعث شود صفوف وحدت مسلمانان را خدشه دارشود خودداری کنند.
 امام جمعه موقت چابهار با بیان اینکه امنیت کشور ما به عنوان یک الگو در منطقه و جهان مطرح است تصریح کرد: بعد از انقلاب اسلامی هیچ کدام یک از کشورهای استعماری و کشورهای غربی نتوانسته اند در مقابل کشور ما به زورگویی بپردازند.
حجت الاسلام والمسلمین عباس محمد رضا پوربا بیان اینکه نا امنی هایی از طرف افرادی با نیات مختلف انجام می شود بیان کرد: با این افراد به شدت و با قاطعبت برخورد شود و نگذارند این افراد در جامعه جولان دهند.
وی با اشاره تلاش های شبانه روزی نیروهای نظامی و انتظامی در برقرار کردن امنیت در چابهار و استان سیستان و بلوچستان، گفت: باید با مخلان امنیت در جامعه برخورد شود.
 امام جمعه موقت چابهار خاطر نشان کرد: مردم هم در کنار نیروهای نظامی و انتظامی در برقراری نظم و امنیت در جامعه همکاری داشته باشند.
انتهای پیام/
 
جمعه ۲۶ شهريور ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۳۱
کد مطلب: 423291
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *