۰
نماینده مردم چابهار، کنارک، نیکشهر و قصر در جلسه شورای اداری شهرستان چابهار؛

۲۵درصد اعتبارات ملی وزارت بهداشت به استان سیستان و بلوچستان تخصیص داده شد

نماینده مردم شهرستان چابهار گفت:وزیر بهداشت 25درصد اعتبارات ملی وزارت بهداشت را به بهبود وضعیت سلامت در استان سیستان و بلوچستان اختصاص داده است
نماینده مردم چابهار کنارک تیکشهر
نماینده مردم چابهار کنارک تیکشهر

به گزارش چهاربهاران نماینده مردم شهرستان چابهار، کنارک، نیکشهر و قصر قند در جلسه شورای اداری شهرستان چابهار گفت:
موضوع راه آهن یکی از مسائل مهم برای استان و شهرستان چابهار تلقی میشود و با تلاش استاندارد به خوبی این مهم در حال پیشرفت است و پس از بهره برداری تحولی بزرگ در استان رخ خواهد داد.
ایرانژاد با اشاره به خشکسالی های اخیر در استان اظهار داشت: خشکسالی باعث نابودی کشاورزی در شهرستان شده است و سرانه مصرف آب در شهرستان چابهار 15 لیتر است که امیدواریم به 25 تا 30 لیتر افزایش یابد.
نماینده مردم شهرستان چابهار افزود:وزارت نیرو اعتباری بالغ بر 150 میلیارد تومان برای تامین آب به استان سیستان و بلوچستان تخصیص داده که 50درصد این مبلغ یعنی 75 میلیارد تومان آن سهم شهرستان چابهار است.وی با بیان اینکه استان سیستان و بلوچستان در اعتیاد شاخص بالایی دارد، از وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خواست تا با احداث استادیوم ورزش برای کارگران در چابهار و ایجاد محیطی جهت سرگرمی و ورزش از افزایش این آسیب اجتماعی جلوگیری کند.
عبدالغفور ایرانژاد افزود: خوشبختانه وزیر بهداشت 25درصد اعتبارات ملی را به بهبود وضعیت بهداشت استان سیستان و بلوچستان اختصاص داده و از این بابت از وزیر بهداشت کمال تقدیر و تشکر را دارم.
 
انتهای پیام/
 
پنجشنبه ۱۱ شهريور ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۲۰
کد مطلب: 423245
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *