۰

کمبود بودجه بزرگترین مشکل و بیماری مزمن در کشور

معاون حقوقی رئیس جمهور گفت: کمبود بودجه از بیماری های مزمنی است که از سالهای پیش در کشور وسعت و عمق پیدا کرده است.
589
589
به گزارش چهاربهاران، حجت الاسلام و المسلمین انصاری در شورای اداری استان اظهار کرد: بیش از 85 درصد بودجه ی عمومی کشور،بودجه ای جاری است.
این مسئول ادامه داد: با درامد نفت و مالیات و بودجه عمومی راه توسعه و پیشرفت سریع و پر از هزینه ی کشور پیموده نمی شود.
حجت الاسلام و المسلمین انصاری خاطر نشان کرد: کشور در سال 1393 با ثبات قیمت نفت ، کاهش میزان صادرات و مشکلات تحریم ها  روبه رو شد ولی امروزه با تلاش مسئولین این تحریم ها برداشته شد
وی یادآور شد: کشور ایران در حوزه های بسیاری از جمله حوزه های سیاسی،روابط بین الملل،نرم افزاری و بخصوص در حوزه دانش بنیان تحریم بود که با اتکا بر قدرت خداوند و با هدایت و تدبیر مقام معظم رهبری و حرکت دولت و دولتمردان این تحریم ها برداشته شد.
وی با اشاره به تدبیر مقام معظم رهبری در خصوص نامگذاری سال جاری به نام اقتصاد مقاومتی اظهار کرد: بعد از انقلاب هیچ سند لازم الاجرایی به اندازه اقتصاد مقاومتی که از سوی مقام معظم رهبری که بر اساس بینش و تخصص ایشان تدبیر شد بر اقتصاد کشور کارگشا نبود و در واقع اقتصاد مقاومتی یک نسخه شفا بخش برای نظام جمهوری اسلامی است.
وی تصریح کرد:بعد از توافق برجام دولت توانست میزان صادرات نفت را به مرز قبل از تحریم برساند بطوری که میزان برداشت نفت به 215 هزار بشکه در روز برسد.
معاون حقوقی رئیس جمهور اضافه کرد: در چند ماهه آینده میزان تولید گاز کشور چند برابر خواهد شد و همچنین تا پایان سال کشور به عنوان صادر کننده بنزین با کیفیت خواهد شد.
وی بیان کرد: دانش بنیان کردن اقتصاد مقاومتی یکی از اصول اقتصاد مقاومتی است که در این زمینه تاکنون در کشور 2 هزار و 500 شرکت دانش بنیان شکل گرفته است .
انصاری در پایان گفت: کشور دارد پله های ترقی را قدرتمندانه  یکی پس از دیگری طی می کند که این عزت و سربلندی از آن ملت ایران،مقام معظم رهبری و اعضای دولت و نظام است.
سه شنبه ۹ شهريور ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۲۷
کد مطلب: 423222
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *